Kasmet ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ finalo metu suburia kūrybingus bei motyvuotus studentus iš įvairiausių šalių. Vienas jų praėjusiais metais taip susižavėjo projekto idėja, kad nusprendė iniciatyvą atkartoti ir gimtojoje Indijoje.
Niharas Lohiya
© Organizatorių archyvas

Organizatorių teigimu, pagrindinis „Creative Shock“ tikslas – skleisti žinią apie socialinį verslą ir siekti, kad gerosios praktikos pavyzdžiai sklistų po visą pasaulį. Bendradarbiaudami su šios srities įmonėmis, organizatoriai konkurso dalyviams kuria autentiškas socialinio verslo situacijas ir jų sprendimais dalijasi su socialinio verslo partneriais, rašoma pranešime spaudai.

Praėjusiais metais konkurse dalyvavęs Niharas Lohiya yra įsitikinęs, kad galimybė iš arčiau susipažinti su socialinio verslo įmonių veikla paskatino gilesnį jo susidomėjimą šiuo verslo modeliu. Iš Lietuvos į namus grįžęs vaikinas, norėdamas toliau gilinti žinias, ilgai ieškojo panašių konkursų ir renginių, tačiau nusivylė – Indijoje tokių projektų studentams tiesiog nėra. Tapo aišku, kad savo įgūdžius studentas galės tobulinti tik pats tapdamas organizatoriumi.

Padeda tobulėti

Niharas ir jo bendramokslių šiais metais inicijuotas ir pradėtas įgyvendinti konkursas „Strategy Storm“ struktūra ir idėja labai panašus į ISM studentų kasmet organizuojamą lietuviškąjį pirmtaką –studentai turi pereiti du atkrintamuosius etapus, po kurių gali varžytis dėl pagrindinio prizo. Žinoma, visos užduotys yra paremtos socialinio verslo modeliu. Projektai skiriasi tik mastu – kol pastarasis atviras tik studentams iš Indijos, „Creative Shock“ konkurse dalyvauja jaunuoliai iš daugelio pasaulio valstybių.

Vaikinas neslepia, kad savo projektą kūrė pagal lietuvišką pavyzdį ir prašė jo organizatorių patarimų, mat patirties su tokių renginių organizavimu visiškai neturėjo. Tačiau motyvacijos nestokojo, nes norėjo bendraamžiams parodyti, kokią didelę naudą gali suteikti dalyvavimas tokiame projekte:

„Vos kelios dienos gali į paviršių iškelti didžiausias tavo stiprybes ir silpnybes, o intensyvi veikla padeda perkopti asmeninius limitus. Tokios patirties nepasisemsi vien sėdėdamas auditorijoje. Mums, studentams, tai itin svarbu, nes viskas, ką išmokstame ir suvokiame dabar, padeda mums tapti stipresniais profesinėje aplinkoje“, – sakė studentas iš Indijos.

Kaip pavyzdį Niharas pateikia iššūkį, su kuriuo jis ir jo komandos nariai susidūrė atkeliavę į „Creative Shock“ finalą. Vaikinai turėjo gana stiprų akcentą, o ir greitai šnekėjo – anot studento, tai buvo didelis minusas, kai reikėjo kalbėti angliškai ir savo nuomonę ginti prieš komisiją. Bet tą situaciją Niharas vertina kaip naudingą pamoką. Norėdamas siekti karjeros tarptautinio verslo sferoje, vaikinas džiaugiasi, kad anksti suprato, jog turi operatyviai dirbti ir stengtis išvengti tokio ryškaus kalbinio akcento.

Iniciatyva pasiteisino

Niharo konkurso planai sparčiai virto realybe ir dabar, kartu su savo komanda, jis jau ruošiasi tikrinti atkrintamųjų etapų užduotis bei sudarinėti finalininkų sąrašą. Vaikinas džiaugiasi matydamas, kad savo tikslą pasiekė ir kad jo bendraamžiai, lygiai taip pat, kaip ir jis, labai greitai susidomi socialiniu verslu bei jo galimybėmis.

Šiuo metu projekto komanda aktyviai ieško socialinio verslo, su kuriuo bendradarbiaudami galėtų kurti finalinę užduotį. Kaip teigia Niharas, jo tikslas yra suteikti bendraamžiams tokius pat teigiamus įspūdžius ir emocijas, kurias jis patyrė dalyvaudamas „Creative Shock“.

Šiais metais Lietuvoje „Creative Shock“ konkursas vyksta keliais etapais. Kompetentingos komisijos įvertintų 10 geriausiai pasirodžiusių komandų yra kviečiamos į finalinį savaitgalį Vilniuje, ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Čia jos kovos dėl pagrindinio konkurso prizo – „Turkish Airlines“ suteiktų lėktuvo bilietų į pasirinktą pasaulio šalį bei pagrindinio 2000 eurų vertės prizo.

Prie projekto prisideda „Barclays operacijų centras Lietuvoje“ ir pagrindinis intelektinis partneris „Civitta“.

„Creative Shock“ yra tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, skirtas kūrybingiems, ambicingiems ir socialiai atsakingiems jauniems žmonėms. Jo tikslas – skatinti socialinio verslo modelį ir jo pritaikymą panaudojant sėkmės istorijas. Konkursas ne vienerius metus nominuotas kaip geriausias verslumo skatinimo studentų renginys Lietuvoje. 2016 m. projektas apdovanotas portalo „Delfi“ ir Lietuvos studentų sąjungos rengiamuose apdovanojimuose Metų renginio kategorijoje. Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu. Renginys yra nemokamas.

Daugiau informacijos rasite čia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Venesuela devalvuoja bolivarą 96 proc. pagal naują kursą (2)

Venesuela devalvavo bolivarą 96 proc. pagal naują antradienį centrinio banko paskelbtą valiutos...

Telefonu sutiko išbandyti maisto papildus — netrukus liko skolinga (83)

Bandydami parduoti savo gaminius prekybininkai griebiasi įvairiausių triukų, vienas iš jų —...

„Telia Lietuva“ Konkurencijos tarybai skundžia „Tele2“ reklamą (18)

Telekomunikacijų bendrovė, didžiausia šalyje interneto paslaugų teikėja „ Telia Lietuva “...

Lenkijoje jau kaip ir Lietuvoje: įmonės neberanda darbuotojų, karpo investicijas (3)

Beveik pusė lenkų įmonių Lenkijoje susiduria su problemomis ieškodamos naujų darbuotojų, o tai...

Padidinus akcizo mokesčius Estija neteko 100 mln. eurų, šalį pradėjo aplenkti net turtingieji suomiai (22)

2017 metais Estijos vyriausybei padidinus akcizo mokesčius, šalies biudžetas neteko 100 mln. eurų...

Top naujienos

Juščenka: taika pasiekiama tik dviem keliais – pergale arba pralaimėjimu (65)

Tuoj bus penkeri metai, kai tūkstančiai žmonių Maidane, Ukrainoje, nuvertė tuometinį šalies...

Po savanorio A. Sakalausko žūties Lietuvos spec. tarnybos padarė tai, kas atrodė neįsivaizduojama (280)

1991 m. rugpjūčio 21 d. Vilniuje gindamas šalies parlamentą nuo okupantų kulkos žuvo karys...

Telefonu sutiko išbandyti maisto papildus — netrukus liko skolinga (83)

Bandydami parduoti savo gaminius prekybininkai griebiasi įvairiausių triukų, vienas iš jų —...

Rugsėjis atnešė nemalonių naujienų: tėveliai supažindinti su nauju kainoraščiu (194)

Artėjantis rugsėjis patuštins ne tik tų tėvelių, kurių atžalos jau eina į mokyklą, kišenes....

VRK planuoja skelbti mažiau duomenų apie rinkimuose dalyvavusius kandidatus (1)

Vyriausiosios rinkimų komisijos planuose – užverti savo duomenų bazes apie kandidatus. Svarstoma...

Ameriką sukrėtė kraupi šeimos drama (20)

33 metų Kolorado gyventojui Chrisui Wattsui pateikti kaltinimai nužudžius besilaukiančią žmoną...

Broliai atsisveikina su Panevėžiu: įsimylėjome šį miestą (1)

Broliai Kšištofas ir Darjušas Lavrinovičiai netrukus turėtų papildyti „Prienų“ komandą, o...

Neįgaliųjų čempionate lietuvės triumfas džiugina medalių kraitį auksu papildžiusią Airiją (5)

Europos lengvosios atletikos neįgaliųjų čempionate švieslentė fiksavo lietuvės pergalę 1500 m...

Gedintis tėvas po kraupios avarijos: nusipirkęs naują „Toyota“ tokios baigties nesitikėjau (472)

„Lekiam namo“, – tokia žinute savo socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo Virginijus...

Prarastoji Petra: dykumų miestas, kuris pralobo neįtikėtinu būdu (10)

Nežinau, kada Jordanija su savo dingusiu ir atrastu Petros miestu, dykumomis ir kryžiuočių...