aA
Maisto pristatymo į namus rinkoje didėja konkurencija. Jau kurį laiką kalbama, kad rudenį „Barborai“ iššūkį mes „Rimi“, o dabar į šią kovą įsijungė ir lietuvių sukurtas startuolis „LastMile“. Prekės jau pristatinėjamos Vilniuje, bet ateityje – plėtros planai ne tik Lietuvoje.
„LastMile“ prekių pristatymo platforma
© Bendrovės archyvas

Kaip DELFI pasakoja „LastMile“ platformą sukūrusios įmonės „Greituolis“ vadovas Tadas Norušaitis, darbai prasidėjo praeitų metų rugsėjį – buvo analizuojama rinka, daromi skaičiavimai, vėliau kuriama programėlė, pradedamos derybos su partneriais, kurios tęsiasi iki šiol. Startuoliui pavyko pritraukti investicijas iš „Contrarian Ventures“ rizikos kapitalo fondo, tačiau kol kas neįvardijama suma.

Derasi su didžiaisiais prekybos tinklais

Šiuo metu vilniečiai prekes programėle gali užsisakyti iš prekybos tinklo „Assorti“ ir „Vyno guru“. „LastMile“ marketingo vadovas Arvydas Ivoškus pripažįsta, kad iš „Rimi“ ar „Maximos“ prekių nepavyktų užsisakyti, bet yra deramasi su kitais didžiaisiais prekybos tinklais – „Iki“, „Norfa“, „Lidl“.

T. Norušaitis prideda, kad neatmetama galimybės, jog bus susiderėta ir pristatoma ne iš vieno didžiųjų tinklų.

„Vyksta nemažai derybų, tos derybos procese. Turime nemažai užklausų, derinamės dėl vežimo sąlygų. Dar tokia ankstyva stadija“, – teigia jis.

Šiuo metu programėlėje registruojasi tiek pirmieji klientai, tiek pirmieji maisto produktų atvežėjai.

„Nuo pirmadienio starto turime jau beveik 400 programėlės parsisiuntimų. Antradienį paleidome reklamą, tai trečiadienį jau turėjome pirmuosius užsakymus“, – sako T. Norušaitis.

O A. Ivoškus informuoja, kad norinčių maistą išvežioti užsiregistravo apie 100.

„Maistą pristatantis asmuo atsisiunčia specialią pristatytojui skirtą programėlę, nustatoma jo buvimo vieta, jis mato užsakymą, tada eina į parduotuvę ir pats pagal pateiktą prekių sąrašą surenka prekes, jas nuperka ir pristato užsakovui. Viskas automatizuota, klaidos galimybei nėra vietos.

Mes teikiame tokį pažadą, kad pristatysime prekes per valandą. Šią paslaugą testavome mėnesį laiko. Paslauga veikia kuo puikiausiai, prekės pristatomos per valandą ir dar greičiau, nes yra vadovaujamasi dalinimosi ekonomikos principu. Prekes pristato tie žmonės, kurie yra arčiausiai užsakovų ir parduotuvės. Didžiausias prognozuojamas atstumas 1,5 km tarp parduotuvės ir artimiausio užsakovo, dėl to esame tikri, kad pristatysime greičiau nei per valandą“, – DELFI pasakoja A. Ivoškus.

Nurodoma, kad prekes pristato platformoje užsiregistravę, atranką praėję ir reikiamus mokymus atlikę patys miesto gyventojai, naudodami savo turimą transporto priemonę: automobilį, dviratį, motociklą ar kita.

A. Ivoškaus teigimu, pristatymo kaina yra lanksti – priklauso nuo atstumo tarp parduotuvės ir užsakovo.

„Mes skaičiuojame, kad vidutinė pristatymo kaina galėtų būti apie 2 ar 2,5 eurų“, – sako A. Ivoškus.

Plėtra į Kauną, Klaipėdą ir Rygą

Maisto produktų ir kasdienių prekių pristatymo iš parduotuvių platforma „Lastmile“ skelbia, kad dar šiais metais paslaugą pradės teikti ir Kaune, kitų metų pradžioje – Klaipėdoje, o vėliau ir užsienyje, labiausiai akcentuojama Ryga.

„Skirtumas tas, kad projektą mes vystome Lietuvos mastu tik tam, kad sukurtume visą platformą. Išvystysime didžiuosiuose Lietuvos miestuose, bet viską matome daug plačiau: norime judėti į Europą ir kitais metais esame nusimatę plėtrą visoje Europoje. Turbūt pradėsime nuo Baltijos šalių, kaimyninių šalių, o paskui žiūrėsime pagal partnerius, kuriuos pritrauksime Lietuvoje, kuria kryptimi judėsime“, – skirtumus nuo konkurentų pabrėžė T. Norušaitis.

„LastMile“ marketingo vadovas A. Ivoškus DELFI teigė, kad ateities planuose ne tik plėtra į kitus pasaulio miestus, bet ir nereceptinių vaistų pristatymas.

„Šiame etape orientuojamės į parduotuves, kitame etape planuojame pristatinėti prekes iš vaistinių. Tam matome didelį potencialą, ypač kai žmogus serga, yra vienas namuose, arba yra mama su mažu vaiku. Dar tolimesniame etape planuojame tobulinti platformą taip, kad būtų galima pasirinkti norimo gaminti patiekalo receptą ir iš karto užsisakyti visas prekes, ingredientus, reikalingus tam patiekalui“, – teigė A. Ivoškus.

Jis taip pat pridėjo, kad jų išskirtinumas – pristatymo greitis.

„Nei vienas iš esamų tiekėjų negali užtikrinti tokio pristatymo greičio, nes toks pristatymo greitis atsiranda tik derinant dalinimosi ekonomikos modelį, kai prekes pristato patys miesto gyventojai. Čia mūsų esminis išskirtinumas. „Barboroje“ naudoja savo automobilius, vairuotojus, kas apsunkina visą procesą, užkelia kainą, sulėtina pristatymą“, – DELFI komentavo A. Ivoškus.

Informuojama, kad„LastMile“ užsakytas prekes gali pristatyti per valandą arba konkrečiu kliento pasirinktu metu. Taip pat skelbiama, kad ši sukurta mobilioji programėlė apjungs parduotuves, norinčias prekiauti internetu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(71 žmogus įvertino)
3.2817

Estijos teismas buvusiam „Novatours“ vadovui priteisė 183 tūkst. eurų

Estijos Harju apylinkės teismas kelionių orgnizatorės „Novatours“, kurios patronuojanti...

Mažeika pateikė daugiau detalių, kas ir kiek mokės už automobilius (178)

Nuo kitų metų planuojamas įvesti automobilių taršos mokestis šalies biudžetą pirmaisiais...

Metinė infliacija liepą siekė 2,5 proc.

Lietuvoje metinės infliacijos lygis liepą sudarė 2,5 proc., rodo naujausi Eurostato paskelbti...

Seimas grįš svarstyti Nausėdos vetuotas miškų įsigijimo ribojimo pataisas

Seimas antradienio posėdyje planuoja grįžti svarstyti prezidento Gitano Nausėdos vetuotas...

Poderys: transporto taršos mažinimas yra ne tik vertybinis, bet ir ekonominis klausimas (2)

Transporto taršos mažinimas yra ne tik vertybinis, bet ir ekonominis klausimas, sako Seimo...

Top naujienos

Gyvai / DELFI Diena. Kas Lietuvoje yra įtakingiausi politikai? Apie politinę įtaką – pokalbis su prof. Vytautu Landsbergiu, Vladu Gaidžiu ir Gintaru Sarafinu vyksta apklausa

DELFI Dienoje: kas Lietuvoje yra įtakingiausi politikai? Apie politinę įtaką – pokalbis su prof....

Mažeika pateikė daugiau detalių, kas ir kiek mokės už automobilius (178)

Nuo kitų metų planuojamas įvesti automobilių taršos mokestis šalies biudžetą pirmaisiais...

Vibrio bakterija pareikalavo aukų: po maudynių Baltijos jūroje mirė moteris perspėja dėl rizikos grupių (16)

Medikai jau kurį laiką kalba apie Vibrio bakterijas, kurios dauginasi esant pakankamai šiltai...

Prie Smiltynės perkėlos dar neregėtos eilės: akis bado apsukrių gudručių elgesys

Ekspreso Nida-Klaipėda vairuotojas, sustabdęs autobusą automobilių eilės, nusidriekusios pusantro...

Ekspertas: didžiausią pasaulyje salą nusipirkti užsimanęs Trumpas – neišprotėjo (48)

Buvęs Danijos ministras pirmininkas Larsas Lokke Rasmussenas pavadino JAV prezidento Donaldo...

Verygai nuleidus rankas, dėl ligoninių pertvarkos viešą kreipimąsi paskelbė pati medikų bendruomenė (78)

Sveikatos apsaugos ministrui Aurelijui Verygai pareiškus, kad neinicijuos ligoninių reformos, jei...

Jakeliūnas paaiškino poziciją dėl Sinkevičiaus: prisiminė seną nemalonią istoriją (31)

Su „valstiečių“ sąrašu išrinktas europarlamentaras Stasys Jakeliūnas teigia neremiąs...

Vasariškas pirmadienis baigsis su trenksmu: audros debesys slinks per visą Lietuvą (16)

Nors gamta pamažu jau primena apie artėjantį rudenį, pirmadienį lietuvius lepina maloniai šilti...

Nepaliaujamai augant gyventojų skaičiui, rado sprendimą dėl būstų: tokius retai kur pamatysite

Ant namų stogų galima užsodinti vešlius sodus, ypač miestuose, kur kiekvienas tuščias...

Skrydžio į Ukrainą metu Netanyahu žmona lėktuve sukėlė skandalą (229)

Skrydžio į Kijevą metu Izraelio ministro pirmininko Benjamino Netanyahu žmona Sara lėktuve...