„Pradėję veiklą rinkoje buvome bene vieninteliai, siūlę tuo metu išties itin greitą paslaugą – kasdienių prekių pristatymą per valandą. Visgi, per pastaruosius metus e-komercijos rinka pasikeitė, ji pakilo į dar svarbesnę vietą nei buvo iki šiol. Kartu su šiuo pokyčiu išaugo ir klientų lūkesčiai, laukti valandą laiko prekės, kurios reikia čia ir dabar, jau atrodo per ilgai. Tad šiandien pristatome savo pilotinį projektą – „LastMile Express“, prekių pristatymas per 15 minučių“, – sako startuolio vadovas Tadas Norušaitis.

Kaip rašoma pranešime, itin greito prekių pristatymo esminis principas yra vadinamųjų dark store (lietuviškai – mažmeninės prekybos punktų, skirtų išimtinai tik prekybai internetu) naudojimas. Kuo daugiau mieste įmonė turi tokių punktų, tuo didesniam klientų skaičiui galima pasiūlyti šią išskirtinę prekių pristatymo paslaugą.

„LastMile Express“ šiuo metu yra išbandymo stadijoje, tad šiai paslaugai pasirinkta viena iš tankiausiai apgyvendintų Vilniaus miesto dalių – Fabijoniškių, Justiniškių, Pašilaičių ir Šeškinės mikrorajonai – kur startuolis naudojasi dark store infrastruktūros objektu ir šiuo metu gali pasiūlyti 800 atrinktų populiariausių kasdienio vartojimo prekių.

„Greito pristatymo paslaugą galime vykdyti atitinkamai kilometro spinduliu nuo mūsų naudojamo prekių surinkimo punkto. Jei „LastMile Express“ projektas pasiteisins, tokie prekių surinkimo punktai, planuojame, atsiras visame Vilniaus mieste.

Svarbu paminėti, kad greitam prekių pristatymui įtakos turi ir prekių krepšelio dydis, tad express paslauga yra skirta nedideliam prekių krepšeliui, toms prekėms, kurių, kaip sakoma, prireikia nedelsiant. Kuo didesnis krepšelis, tuo ilgesnis jo surinkimo laikas ir bendras užsakymo įvykdymo laikas“, – teigia „LastMile“ operatyvinės veiklos vadovas Jonas Dikmonas.

Pasak J. Dikmono, vertinant operatyvinę startuolio veiklą yra pastebėta, kad vidutiniškai prekes pristatant 3 km spinduliu nuo prekybos centro, bendras užsakymo įvykdymo laikas trunka apie 30 min., tad sumažinus pristatymo spindulį ir naudojant dark store prekybos punktus, pristatyti prekes dvigubai greičiau yra įveikiamas uždavinys.

Startuolis „LastMile“ veiklą vykdo kiek daugiau nei metus ir šiuo metu turi didesnę nei 130 tūkst. vartotojų bendruomenę. „LastMile“ klientai gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro virš 25 tūkst. prekių. Bendrai kasdienių prekių pristatymo paslauga veikia visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

Kaip informuojama pranešimu, „LastMile Express“ prekių pristatymo per 15 minučių paslaugą šiuo metu gali išbandyti dalis Vilniaus Fabijoniškių, Justiniškių, Pašilaičių ir Šeškinės mikrorajonų gyventojų (galimybė naudotis paslauga priklauso nuo konkretaus kliento adreso).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)