„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad po praktinių mokymų su Lenkijos geležinkelių bendrove „Polskie Linie Kolejowe“ (PLK), abi įmonės pasirašė susitarimą bendradarbiauti šalinant galimų įvykių geležinkelyje padarinius.

„Norime kuo aktyviau išnaudoti būsimą europinę jungtį, užtikrinti greitas ir patogias keliones, todėl turime išmokti ruožu rūpintis kartu“, – pranešime teigė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius Karolis Sankovskis.

PLK valdybos vicepirmininkas Marekas Olkiewiczius sako, kad bendros pratybos ir praktiniai mokymai tėra tik dalis glaudaus Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo „Rail Baltica“ geležinkelyje dalis.

„Saugumas – svarbiausias prioritetas ruošiantis intensyviam eismui šia linija“, – pranešime cituojamas M. Olkiewiczius.

Mokymu metu inscenizuotoje avarijoje buvo gesinama, sandarinama ir ant bėgių užkeliama nuo jų nuriedėjusi cisterna. Padarinius šalino abiejų bendrovių įvairių sričių specialistai.

Renginio metu pakelta ir ant bėgių pastatyta platforma, naudojant „Uniroller“ kėlimo įrangą. Lietuviai ir lenkai, pasitelkę geležinkelio kraną KRC-1600, taip pat pakėlė ir ant geležinkelio kelio pastatė dreziną. Itin glaudaus bendradarbiavimo ir patirties pareikalavo nuriedėjusios cisternos gesinimas, sandarinimas ir užkėlimas ant geležinkelio kelio.

Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožas nuo Lenkijos sienos iki Mockavos geležinkelio stoties baigtas statyti 2015 metų birželį. Visą geležinkelį, kuris sujungtų Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, planuojama nutiesti iki 2026 metų.

Pranešime spaudai teigiama, kad nutiesus „Rail Baltica", keliones pradės šiuolaikiški ir modernūs elektriniai traukiniai, važiuosiantys 250 km/h greičiu, tad iš Vilniaus Varšuvą bus galima pasiekti per 4 val., o Latvijos sostinę Rygą, vos per kiek mažiau nei 2 val.