Nešvarūs kambariai, suplyšę rankšluosčiai, neskanus maistas, riebaluotos lėkštės, netinkamas personalo darbas, apiplyšę baldai, nuvytusios gėlės, kiauros lubos, nevalyti tualetai ir net tarp personalo ir atostogautojų kilusios grumtynės – tokius įspūdžius apie atostogas viešbutyje „Thor by Alkoclar Exclusive“ redakcijai siuntė ten esantys lietuviai.

Skundus iš Turkijos perskaitę lietuviai, kurie jau kone krovėsi lagaminus ir planavo ten praleisti atostogas, suskubo kreiptis į kelionių organizatorių „Tez Tour“. Vieni reikalauja pakeisti viešbutį, kiti – atšaukti kelionę ir keisti ją kita. Deja, ne visus tenkina organizatorių atsakymai.

Tačiau ne visi lieja nusiskundimus šiuo viešbučiu. Rugpjūčio pabaigoje Bodrume atostogavusi Ineta teigia, kad viešbučiu liko patenkinta, o dėl kilusio šurmulio kaltina ten atostogaujančius lietuvius. „Šitas viešbutis nėra ta vieta, kur galima balius kelti“, – teigė Ineta.

Bodrumo viešbutyje kilusios grumtynės tarp lietuvių turistų ir personalo:

Kelionę į Bodrumą organizavo „Tez Tour“, tačiau kelialapius į ją buvo galima nusipirkti daugybėje agentūrų. Kelialapius buvo galima įsigyti ir Rimvydo Širvinsko-Makaliaus kelionių studijoje. Jo teigimu, po kilusio sąmyšio „Tez Tour“ suteikė galimybę arba pakeisti viešbutį, arba susigrąžinti pinigus.

Ieško būdų, kaip pakeisti viešbutį

DELFI kalbinta Lina teigė, kad jos kelionė suplanuota jau šį penktadienį, spalio 5 dieną. Anot Linos, pamačiusi lietuvių įspūdžius ji nusprendė nedelsti ir kreiptis į „Tez Tour“. „Patys kreipėmės dėl viešbučio pakeitimo, kurį jie patys rekomendavo ir išgyrė, – teigė moteris. – Vakar (antradienį, spalio 2 d. – DELFI) skambinėjome kas pusvalandį, klausėme, kokia situacija dėl keitimo. Žadėjo, kad mūsų nepaliks, bet vakar nieko nepadarė. Šį rytą vėl kreipėmės. Iki šiol nieko, bet užsiminė, kad gali tekti primokėti.“

Moters teigimu, ar ji norės primokėti už atostogas priklausys tik nuo to, kokia bus suma. Lina įvardijo, kad šią kelionę įsigijo per agentūrą „West Express“. Kelionę planavo keturiese, atostogos vienam asmeniui kainavo 550 eurų.

Pasidomėjus, kodėl Lina pasirinko būtent šį viešbutį, ji teigė, kad tai nebuvo spontaniškas sprendimas. „Rinkomės atsakingai. Pusę metų ieškojome, tikrinome atsiliepimus. Išsirinkome kelis variantus, o organizatorius patvirtino, kad šitas viešbutis puikus, gerai vertinamas“, – pasakojo Lina.

Moters teigimu, suplanuoti atostogas nebuvo lengva – mažamečius vaikus teks palikti Lietuvoje su seneliais, kurie, norėdami vaikus išleisti į Turkiją, taip pat turėjo darbe prašytis atostogų.

Šiuo metu Bodrume atostogaujančių lietuvių nuotraukos:

Nori atšaukti kelionę

Spalio 14 dieną į Turkiją turėjusi vykti Simona DELFI teigė, kad siekia atšaukti šias atostogas. Kelionę į Turkiją Simona teigia nusipirkusi per agentūrą „Air Guru“. „Penktadienį patys paskambino ir pasiūlė pakeisti. Perspėjo, kad šis košmaras užsakomas ir jie turi mums alternatyvą, – teigė Simona. – Primokėti nereikėjo. Bent jau iki šiol niekas neprašė.“

Simona teigia, kad agentūra pasiūlė tris galimus viešbučius, tačiau ji nusprendė ne ieškoti kito viešbučio, o apskritai pakeisti kelionę.

„Šiuo metu bandau atsisakyti kelionės ar perkelti ją į kitą šalį. Vadybininkas iš „Air Guru“ stengiasi. Informavo, kad išsiuntė užklausą „Tez Tour“ dėl tokios galimybės, bet „Tez Tour“ tyli“, – kalbėjo Simona.

Už dviejų žmonių poilsį Turkijoje Simona teigia sumokėjusi 800 eurų.

Viešbučiui priekaištų neturi

Šiuo metu Bodrume atostogauja apie 140 lietuvių, kurie skundžiasi viešbutyje esamomis sąlygomis, tačiau vos prieš mėnesį ten viešėjusi Ineta teigia, kad neturi jokių priekaištų.

Ineta su vyru Turkijoje atostogavo antroje rugpjūčio pusėje, o už vieno asmens atostogas kišenes patuštino po 600 eurų.

„Viskas buvo kaip ir neblogai, gal nebuvo tos 5 žvaigždučių prabangos, kuri buvo pristatyta su tokiu patosu, bet iš esmės viskas buvo neblogai, – viešbutį „Thor by Alkoclar Exclusive“ vertino Ineta. – Personalas buvo malonus, nesusidūrėme su kažkokiu akiplėšiškumu ar panašiai.“

Šiuo metu tame pačiame viešbutyje atostogaujantys lietuviai pasidalijo ir vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas konfliktas, kilęs vėlyvą naktį. Poilsiautojų teigimu, konfliktas kilo po to, kai vidurnaktį viešbučio darbuotojai išjungė muziką. Inetos toks darbuotojų elgesys nenustebino, nes, jos teigimu, šis viešbutis yra skirtas ramiam poilsiui, o ne linksmybėms.

„Šitas viešbutis yra skirtas ramiam poilsiui, net šeimoms. Po dvyliktos valandos jokių diskotekų ten nelabai vyksta, – teigė mergina. – Pagrindinė koncertų salė yra netoli namelių, kurie ten besiilsintiems kainavo brangiau, nes jie yra su privačiais baseinais ir panašiai. Po dvyliktos valandos tie žmonės ilsisi, todėl normalu, kad niekas muzikos nebeleidžia. O viešbučio vestibiulis taip pat yra netoli kambarių, tad, jei ten būtų leidžiama muzika, kiltų kitų viešbučio svečių pasipiktinimas.“

Inetos įspūdžiai iš Bodrumo – tik teigiami

Nuotraukose, kuriomis dalijosi Bodrume esantys lietuviai, buvo užfiksuota nešvara, tačiau Ineta teigia, kad su tuo nesusidūrė. „Mačiau nuotraukas tų kambarių, kuriuose yra sūkurinės vonios. Mes su tuo nesusidūrėme, nes po kiekvieno naudojimo vonią išvalydavo, – vardijo mergina. – Kai mes buvome, gal ir jautėsi personalo trūkumas, nes nespėdavo visko, ką padarydavo turistai, sutvarkyti taip greitai, kad kiti turistai nepastebėtų, bet tikrai nesusidūrėme su tualeto problemomis ar nešvariais indais. Kaip tik manau, kad virtuvė dirbo be priekaištų. Gal kažką galima sakyti dėl maisto įvairovės kažkuriais vakarais, bet nešvaros nepastebėjome.“

Lietuviai nuotraukose matyti ir apiplyšę baldai. Tai Inetą taip pat stebina. „Gal koks vienas gultas ir buvo be kelių siūlelių, bet tikrai nepastebėjome, kad būtų buvusi problema“, – teigė Ineta, kuri pasidalijo ir nuotraukomis, kuriose matyti švarus baseinas ir tvarkingas viešbutis.

„Thor by Alkoclar Exclusive“ viešbutyje atostogavusi Ineta svarsto, kad nusiskundimai gali būti pačių lietuvių problema. „Kiek skaičiau, šiuo metu ten yra 140 lietuvių. Kai mes buvome, jų buvo gal dešimt. Visi atostogavome atskirai, o kai išvažiuodami susitikome, visi buvome patenkinti, be jokių pretenzijų, gal net priešingai, – kalbėjo mergina. – Manau, kad tie 140 patys viską ten padarė. Greičiausiai susidarė kompanijos, tada atsirado tas noras baliavoti, o šitas viešbutis nėra ta vieta, kur galima balius kelti. Viešbutyje nėra naktinio klubo, jis skirtas poilsiui. Manau, kad šį kartą turistai ne tą pasirinko.“

Makalius: daugelis patys siūlė primokėti, nors buvo siūloma nemokama alternatyva

Rimvydas Širvinskas-Makalius DELFI teigė, kad po kilusio sąmyšio „Tez Tuour“ patys su jais susisiekė ir bandė kuo greičiau spręsti situaciją. „Tez Tour“ pasiūlė tris variantus, tačiau, anot Makaliaus, lietuviai nėra linkę rinktis nemokamos alternatyvos.

„Kelionių organizatorius, atsižvelgdamas į situaciją, susisiekė su partneriais ir pasiūlė alternatyvas. Jie pateikė pakeitimus ir be priemokos, ir viešbučius su priemoka, bet, žinoma, pasiūlytas viešbutis su priemoka yra daug aukštesnio lygio nei tas, kuris turėjo būti, – teigė R. Širvinskas. – Daugelis, nors buvo siūlyta nemokama alternatyva, net patys norėjo primokėti už geresnį viešbutį.“

Jau sekmadienį, spalio 7 dieną, į Turkiją išvyks 26 keliautojai, bilietus įsigiję Makaliaus studijoje. Jiems buvo pasiūlyta viešbutį nemokamai pakeisti į „Hilton Bodrum“ arba primokėti apie 80-90 eurų ir atostogauti „Vogue Bodrum“ viešbutyje. R. Širvinsko teigimu, dauguma pasirinko prabangesnį viešbutį.

Spalio 14 dieną į Turkiją turi išvykti 52 keliautojai, kelialapius įsigiję per Makaliaus studiją. Jiems buvo siūloma viešbutį pakeisti į „Amara Sealight Bodrum“ arba susigrąžinti pinigus už kelionę. R. Širvinsko teigimu, 42 keliautojai pakeitė viešbutį į siūlomą arba panašų, dešimt nusprendė pasirinkti kitą atostogų kryptį, o likę – susigrąžinti pinigus.

„Tez Tour“: pretenzijas dėl viešbučio kokybės yra pateikę ne visi

„Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė DELFI teigė, kad iki šiol gavo vos kelis prašymus pakeisti viešbutį, o besikreipiantiems keitimai esą atliekami nemokamai.

„Tai tikrai nėra masinis reiškinys, – į klausimą, ar daug lietuvių, jau turinčių kelialapius į Turkiją, kreipėsi su prašymu pakeisti viešbutį, atsakė I. Aukštuolytė. – Esame gavę tik keletą kreipimųsi su prašymu pakeisti viešbutį.“

„Tez Tour“ atstovės teigimu, agentūra deda visas pastangas, kad viskas būtų atlikta kuo geresnėmis sąlygomis. „Besikreipiantiems turistams yra siūlomos kitos apgyvendinimo alternatyvos. Keitimai atliekami nemokamai“, – tvirtino I. Aukštuolytė.

Beje, jos teigimu, nors šiuo metu Turkijoje atostogaujantys lietuviai dalijasi nuotraukomis ir vaizdo įrašais, kuriais nori pagrįsti savo nepasitenkinimą paslaugomis ir viešbučiu, skundus agentūrai pateikė ne visi šiuo metu Bodrume atostogaujantys turistai. „Pretenzijas dėl viešbučio kokybės yra pateikę ne visi keliautojai, besiilsintys šiame viešbutyje. Palaikome ryšį su turistais ir bandome kuo operatyviau ir efektyviau šią situaciją išspręsti“, – teigė I. Aukštuolytė.

Jos teigimu, jei nesklandumai nebus išspręsti vietoje, juos bus galima aiškintis ir grįžus. „Pagal pretenzijų reiškimo tvarką, turistams esant vietoje ir iškilus nesklandumams, apie tai turi būti informuotas kelionių organizatorius, kuris imasi priemonių kilusioms problemoms išspręsti. Turistai, grįžę iš kelionės ir manantys, kad kilę nesklandumai nebuvo išspręsti vietoje, turi teisę reikšti rašytinę pretenziją kelionių organizatoriui. Išanalizavus visas faktines ir juridines aplinkybes, priimamas sprendimas“, – kalbėjo „Tez Tour“ atstovė.

Beje, feisbuko grupėje „Atostogų košmaras“ kalbama ir apie baudas, kuriomis esą „Tez Tour“ grasina tiems, kurie ketina keisti viešbutį. Patys kelionių organizatoriai teigia, kad jokių grasinimų nevykdo.

„Viešbutis turi teisę taikyti anuliavimo mokestį ir tai yra normali pasaulinė praktika, – teigė I. Aukštuolytė. – Iki šio momento mums pavyko susitarti su viešbučiu dėl anuliavimo mokesčio netaikymo. Darome viską, kad besikreipiantys turistai gautų tinkamas alternatyvas palankiausiomis sąlygomis. Kiekvienas atvejis nagrinėjimas atskirai.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (342)