Tokį kainų skirtumą pastebėję internautai neslėpė pykčio ir pašaipų.

„Išvada – Lietuva turtingiausia, juk lygiuojamasi į pirkėjų perkamąją galią“, – rašė moteris.

„Tai išvada tokia: pas mus brangiausia, nes atlyginimai mažiausi“, – ironizavo kita.

„Ką, lietuviai neuždirba?“, – klausė dar vienas komentatorius.

Internautai aktyviai pradėjo dalintis nuotraukomis, kiek ta pati striukė kainuoja kitų šalių „Lidl“ parduotuvėse. Skirtumai – akivaizdūs.

Jei Lietuvoje jos kaina 77 eurai, Vokietijoje ir Airijoje už tą pačią striukę sumokėsite apie 60 eurų, Danijoje – apie 67 eurus, Švedijoje – 63 eurus, D. Britanijoje – 56 eurus, o kaimyninėje Lenkijoje viso labo 54 eurus, taigi 23 eurais mažiau nei Lietuvoje.

Panašu, kad išreklamuoti naują „Esmara by Heidi Klum“ pavadintą kolekciją pasitelktas nemažas būrys Lietuvos įžymybių.

Odinę striukę ir kitus kolekcijos drabužius reklamuoja ir savo feisbuko paskyrose dalinasi dainininkė Ieva Mackevičienė, televizijos laidų vedėja Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė, modelis Karolina Meschino, laidų vedėja Gintarė Gurevičiūtė.

Tačiau kainų skirtumus greit demaskavę internautai reikalavo paaiškinimo, kodėl Lietuvoje striukė kainuoja brangiausiai. Be to, jie netruko pastebėti, kad kažkodėl Lietuvoje prekiaujama ne visais taip išreklamuotos kolekcijos drabužiais.
"Lidl" ir H.Klum bendros mados kolekcijos pristatymas

Mažesnė rinka – didesnė kaina

„Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė Valerija Lebedeva DELFI paaiškino, kad Lietuvoje striukės kainą išaugina mažesnė nei kitose šalyse rinka, kurioje, palyginti, nedaug gyventojų.

„Viena iš pardavimo kainos dedamųjų yra logistikos kaštai. Juos, be kita ko, lemia užsakytų prekių kiekis, tiesiogiai susijęs su jų realizacijos galimybėmis. Natūralu, kad šios priklauso nuo konkrečios šalies gyventojų skaičiaus bei čia veikiančio „Lidl“ prekybos tinklo dydžio.

Be to, „Lidl“ prekių pardavimo kainos nustatomos kiekvienoje šalyse atskirai, atsižvelgiant į konkurencinę aplinką. Visais atvejais siekiame, kad mūsų siūlomų prekių kainos ir kokybės santykis palankiai išsiskirtų vietinėje rinkoje“, – komentavo ji.

V. Lebedeva taip pat pripažino, kad Lietuvos „Lidl“ parduotuvėse galima rasti ne visus naujos pristatytos kolekcijos drabužius.

„Kiekvienoje „Lidl“ šalyje parduodamų kolekcijos prekių sudėtis šiek tiek skiriasi. Tai taikoma ne tik „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijai, bet ir kitoms mūsų teminėms savaitėms. Asortimentas priklauso nuo to, kokios konkrečios kategorijos prekės yra paklausiausios, o ligšiolinė mūsų prekybos patirtis yra pagrindas tolesniems prekių užsakymams“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1225)