2016 m. vasario 4 d. bendrovę pasiekė informacija, kad viename iš šalies didmiesčių gyventojai namuose sulaukia apklausų atlikėja prisistatančios moters vizitų.

Viešnia tikinusi, jog atlieka gyventojų nuomonių apie jų kaimynystėje veikiančias parduotuves apklausą bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu.

Savo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovai atsakingai pareiškia, kad įmonė jokių apklausų nėra užsakiusi.

„Kviečiame visus gyventojus būti atidžius, jeigu sulauktų siūlymų dalyvauti neva mūsų inicijuotose apklausose. Gali būti, kad įmonės vardu savo tikslais siekia pasinaudoti nesąžiningi asmenys“, – sakė „Lidl Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.

Praėjusių metų spalį „Facebook“ socialiniame tinkle buvo sukurta netikra „Lidl Lietuva“ paskyra, kurioje pradėta publikuoti informacija apie neva įmonės rengiamus konkursus. Bendrovės prašymu paskyra netrukus buvo užblokuota.

Konkreti „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje data nėra skelbiama. Šiuo metu tebevyksta parengiamieji darbai: įvairiuose Lietuvos miestuose statomos parduotuvės, formuojamas jų asortimentas.

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje šalių.

Europos šalyse „Lidl“ valdo apie 10 000 parduotuvių tinklą ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų.

„Schwarz“ įmonių grupės apyvarta 2014 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 7 % ir siekė 79,4 mlrd. eurų. Darbuotojų skaičius, lyginant su praėjusiais, išaugo 15 000 ir šiuo metu siekia 350 000.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (94)