Pašnekovė tikina, kad jai kilusi lazerinės klinikos idėja nebuvo atsitiktinė. Pradėjusi domėtis lazerine epiliacija – ilgalaikiu plaukelių šalinimu lazeriu, ji greitai suvokė, kad geros kokybės įrangos Lietuvoje nėra daug. Po gausybės susitikimų su įvairiausių įmonių, gaminančių profesionalius medicininius lazerius, atstovais ji Vilniuje įkūrė nuosavą lazerinę kliniką „Adomas ir Ieva“.

Siekia būti padėties šeimininke

Savo verslą moteris kūrė apgalvotai: „Nebuvo taip, kad į verslą pasinėriau stačia galva ir kiekviename etape mokiausi iš savo klaidų. Viską gyvenime mėgstu planuoti, susidėlioti taip, kad nuolatos jausčiau, jog padėtį kontroliuoju aš, o ne ji mane.“

J. Prunskienė prasitaria, kad galbūt tik pačioje veiklos pradžioje nebuvo lengva atlaikyti konkurentų spaudimo ir reakcijos į klinikos atsiradimą. Šio etapo ji nebuvo numačiusi: sulaukdavo ir grasinimų, ir liepimų užsidaryti.

„Bet į viską pažvelgiau iš kitos pusės. Jeigu tai, ką darau, kitiems sukelia tokią reakciją, vadinasi, esu teisingame kelyje. Tai paskatino tik dar daugiau dirbti“, – sako idėjos neišsižadėjusi verslininkė.

Lazerinę kliniką ji įkūrė įdėjusi savo lėšų ir pasinaudojusi banko paskola. Viso projekto vertė siekė apie 100 tūkst. eurų. Paskolą gauti nebuvo lengva, o įnašas už įrangą turėjo būti 50 procentų.

Pamatus padėjo reklamos agentūra

Galvodama apie vartotojų auginimą ir verslo plėtrą, verslininkė iš pradžių buvo pasitelkusi komunikacijos agentūrą. Jos padedama sukūrė pamatus – pavadinimą, kurį būtų lengva įsiminti.

Pirminis J. Prunskienės sumanytas pavadinimas, jų teigimu, netiko. Teko iš naujo perdaryti svetainę, nes ji jau buvo sukurta, taip pat veikė „Facebook“ paskyra. Prie žinomumo didinimo prisidėjo informatyvūs straipsniai spaudoje ir pan.

„Taip auginome savo tikslinę auditoriją. Tik po truputį šiuos darbus perėmiau pati. Komunikacija man buvo nauja ir nepažįstama. Gaila, kad anksčiau nesikreipiau pagalbos, nes keli mano prieš tai atlikti veiksmai kainavo nemažai, vėliau vis tiek teko iš naujo perdaryti ir mokėti dar kartą“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Ji netruko įsitikinti, kad geriausias ir patikimiausias būdas didinti klientų skaičių – paslaugomis patenkintų žmonių rekomendacijos (iš lūpų į lūpas). J. Prunskienės nuomone, kad verslas klestėtų, reikia sąžiningai ir nuoširdžiai dirbti.

„Moralinė grąža yra kur kas svarbesnė nei finansinė. Taip pat svarbu iki verslo pradžios sukaupti kuo daugiau naudingos informacijos apie verslo valdymą, kad vėliau pavyktų išvengti bereikalingo streso ir maksimaliai susitelkti tik į malonų darbą.“

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų“ iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“, „Swedbank“, „BIOK laboratorija“ ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d.