Bendrovė, gaminanti tokius produktus kaip „Nespresso“ ir „KitKat“, kaltina „dabartinę švelnią aplinką“, dėl kurios, anot jos, krinta maisto produktų kainos.

„Nestle“ devynių mėnesių pardavimai siekė 65,51 mlrd. Šveicarijos frankų (66,19 mlrd. JAV dolerių) ir buvo didesni nei pernai, kai sudarė 64,86 mlrd. Šveicarijos frankų. Vykstant aršiai prekybos centrų konkurencijai, bendrovei sunkiai sekėsi kelti kainas.

Pagrindinė konkurentė „Unilever“ pakėlė kainas valstybėse, kuriose valiuta susilpnėjo, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje, nes į tokias valstybes importuojamos prekės kainuoja daugiau. Svaro vertė po „Brexit“ balsavimo nukrito 16 proc., lyginant su euru.

Tačiau „Nestle“ orientuojasi ne į kainų kėlimą, o į pardavimų didinimą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės