„Įsigydami teises į „The Body Shop“ prekės ženklą Baltijos šalyse, plečiame tiek savo veiklos geografiją, tiek pasiūlą. „The Body Shop“ parduotuvės Baltijos šalyse sukuria pagrindą „Kosmelitos“, jau valdančios didžiausią grožio ir kosmetikos prekių tinklą Lietuvoje, regioninei plėtrai. Tai taip pat leis pasiūlyti dar daugiau šio pirkėjų pamėgto prekės ženklo produkcijos visose mūsų tinklo parduotuvėse“, – sako „Kosmelitos“ direktorius Arvydas Šapola.
„Kosmelita“ šiuo metu valdo 120 „Eurokos“ parduotuvių Lietuvoje, 4 naujos koncepcijos „Ekos“ parduotuves „Rimi“, 2 „Holland&Barrett“ parduotuves Vilniuje, o nuo šiol – ir 20 „The Body Shop“ parduotuvių Baltijos šalyse. Vien šiais metais „Kosmelita“ savo prekybinį plotą praplėtė 2600 kv. metrų.
48 metus veikiantis Didžiosios Britanijos „The Body Shop“ prekės ženklas siūlo daugiau kaip 900 odos, plaukų bei kūno priežiūros ir kosmetikos prekių. Lietuvoje ir Latvijoje veikia po 7 šio prekės ženklo parduotuves, Estijoje – 6.
„Mūsų paskutinio meto veikla, tiek atnaujinant „Eurokos“ parduotuvių koncepciją, tiek kuriant naująsias „Ekos“, tiek atvedant į Lietuvą Didžiosios Britanijos maisto papildų ir sveikatingumo lyderį „Holland&Barrett“ ar tampant pasaulinio ženklo iš Prancūzijos „Yves Rocher“ atstovais Lietuvoje, buvo tikslingai orientuota į asortimentą, puoselėjantį grožį tiek iš vidaus, tiek iš išorės“, – sako „Kosmelitos“ vadovas.
Bendrovės asortimentą sudaro 976 prekiniai ženklai bei daugiau nei 26 tūkst. skirtingų prekių. „Kosmelita“ prekiauja 507 tiekėjų prekėmis iš 42 šalių.
Bendrovės pajamos pernai siekė 54,5 mln. Eur, kai 2022 m. – 46,1 mln. Eur, grynasis pelnas – 3,7 mln. Eur (2022 m. – 2 mln. Eur).