Apie savo patirtį jis papasakojo socialiniame tinkle „Facebook“ ir nepamiršo pridėti šleikštulį keliančių nuotraukų.

„Spėkit, iš kur šios nuotraukos? Ne, ne iš mano močiutės rūsio, o iš keturių žvaigždučių viešbučiu save vadinančios skylės „Casablanca“ Bulgarijoje.

Mane draugai buvo perspėję apie apgailėtiną poilsio kokybę šioje šalyje, bet prognozės viršijo visus lūkesčius“, – teigė A. Zubriakovas.

Jis pridūrė, kad reikalavimas pakeisti kambarį dėl siaubingos sienos grybelio sukeltos vimdančios smarvės kambaryje pirmą atostogų dieną įvykdytas nebuvo.

„Tai žinutė ir lietuvius šioje šalyje aptarnaujančios kelionių agentūros „Novaturas“, kuri neturi jokios sąžinės siųsti lietuvių turistus į tokius viešbučius, kuriems žmonės yra tik priemonės nurauti iš jų maksimumą pinigų turizmo sezono įkarštyje, klientams.

Teisės? Kokios teises?“, – rašė A. Zubriakovas, kasmetinių atostogų išėjęs nuo birželio 27 iki liepos 11 dienos.

„Novaturas“: susisieksime su klientu

Paprašyta pakomentuoti šią situaciją „Novaturo“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė sakė, kad visuomet primygtinai prašo savo klientų kreiptis į agentūros atstovus užsienyje.

„Tokiu būdu galime reaguoti iš karto, kad kuo greičiau tokios situacijos būtų išspręstos ir klientai galėtų mėgautis savo išsirinktomis atostogomis.

Šiuo konkrečiu atveju nedelsiant susisieksime su viešbučiu ir jame esančiais mūsų klientais“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (214)