Apie nemalonų incidentą jis prabilo savo feisbuko paskyroje.
„Dėkoju visiems, kurie mane prisiminė, bet ypač dėkoju smulkių sukčių bankui „Luminor“. Kodėl „Luminor“ nusipelnė pagyrimų labiau? Todėl, kad „Luminor“ su gimimo diena žmones sveikina ypač originaliai.
Veiksmas iš ryto: sąskaita 55 eurai, moki kortele, triskart atsakymas kaip pjautuvu – trūksta lėšų. Prisimeni, kad turi nemenką banko kreditą, o sąskaitoje juodai dienai vienas kitas euras guli. Skambini į „Luminor“. Visi užimti. Maždaug po 15 minučių panelė į klausimą, kur problema, atsako: eikit prisijungti prie interneto arba eikit į banko skyrių“, – vakar rašė jis.
R. Valatka iškart nukeliavo prie artimiausio banko skyriaus, kur buvo patikintas, kad su kortele viskas tvarkoje.
„Dešimt minučių pikta ponia viską tikrina ir sako: jokių problemų, pinigų, ponas, dar turite, gal ryšio nebuvo“, – tepasakė.
Tačiau vakare, pakvietęs gimtadienio proga pavakarieniauti porą artimų žmonių, apžvalgininkas vėl pateko į tą pačią nemalonią situaciją – atsiskaityti kortele nepavyko, nors buvo patikintas, kad su kortelė turi veikti.
DELFI žiniomis, banko kortelių veikla buvo sutrikusi ne vienam „Luminor“ klientui. R. Valatka taip pat sakė, kad atsiskaityti kortelėmis negalėjo ir porą jo pažįstamų lietuvių, buvusių užsienyje.
Teigia, kad kortelių veikla nebuvo sutrikusi
DELFI kreipusis į „Luminor“, Komunikacijos projektų vadovė Agnė Karčiauskaitė teigė, kad tiek vakar, tiek šiandien atsiskaitymas kortelėmis vyksta sklandžiai, jokių sutrikimų iš banko pusės nėra.
Jeigu klientui iškyla kokia problema, visada prašome jo kreiptis į banką ir išsiaiškiname jo individualią situaciją. Komentuoti su konkrečiais klientais susijusių situacijų, dėl klientų duomenų apsaugos, negalime“, – sakė ji.