Tai, kad pradėtas tyrimas dėl jos reklamos, BNS patvirtino pati „Eurovaistinė“.

Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja Erika Lukšė sako, jog taryba tyrimą dėl galimo Reklamos įstatymo pažeidimo pradėjo savo iniciatyva, gavusi signalų iš vartotojų.

„Papildomos informacijos apie tyrimą pateikti negalime, nes Konkurencijos taryba dėl to nėra priėmusi galutinio sprendimo. Pradėtas tyrimas dar nereiškia, kad pažeidimas iš tiesų buvo padarytas. Tai paaiškės tyrimo eigoje surinkus daugiau informacijos ir ją išanalizavus“, - komentare BNS sakė E. Lukšė.

„Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Asta Valatkevičienė BNS patvirtino, jog tinklas gavo žinių iš Konkurencijos tarybos, jog pradėtas vienos tinklo reklamos vertinimas – įmonės prašoma pateikti daugiau informacijos.

„Savo veikloje, taip pat ir reklamose, laikomės visų įstatymų ir geranoriškai bendraujame su institucijomis, todėl esame pasiruošę pateikti visą reikalingą informaciją ir išsiaiškinti situaciją“ – BNS sakė bendrovės atstovė.

Vienokias ar kitokias nuolaidas senjorams taiko beveik visi vaistinių tinklai, išskyrus „Norfos vaistinę“. Kai kurie tinklai – „Eurovaistinė“ ir „Gintarinė vaistinė“ – turi atskiras nuolaidų korteles senjorams, tačiau „Eurovaistinėje“ nuolaida taikoma tik perkant mažiausiai tris prekes.

Senjorų dienos būna ir kai kuriose „Benu“ vaistinėse. „Camelia“ bei „Norfos vaistinė“ nuolaidas tam tikromis valandomis taiko visiems pirkėjams.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)