Vartotojų pritraukimo klausimas aktualus kiekvienam verslui, nesvarbu, kokių pajėgumų jis yra.
© Organizatorių archyvas

Birželio 6 d. vyksiančiame didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ įžvalgomis dalinsis savo sričių profesionalai: „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas, skaitmeninės rinkodaros vadovė Dovilė Filmanavičiūtė-Miss Sheep ir vienas iš „Soundest“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Egzistuoja daugybė būdų ir metodų – vieni jų naujesni ir itin madingi, kiti, lyg ir pergyvenę savo šlovės amžių, bet vis dar paveikūs, jei mokama jais naudotis tinkamai. „#LAUNCH 2017“ pranešėjai sutiko atskleisti keletą savo pastebėjimų, naudingų kiekvienam naujam ir jau stabiliai veikiančiam verslui.

„Facebook“ – judriausia priemonė

Šiandienė verslo rinkodara sunkiai įsivaizduojama be aktyvios veiklos „Facebook“ platformoje. Dažnai čia verslas suranda didžiąją dalį savo klientų, o vartotojai nesunkiai gali sekti naujienas ir susipažinti su naujaisiais verslais.

Atrodytų, šis socialinis tinklas jau išnarstytas iki smulkiausių detalių, tačiau „Socialaus marketingo“ vadovas A. Žakas įsitikinęs, kad atrasti šį bei tą naujo „Facebook“ tinkle tikrai galima.

Arijus Žakas
Arijus Žakas
© DELFI / Domantas Pipas

„Nėra dinamiškesnio sklaidos kanalo nei „Facebook“. Jis keičiasi labai greitai, kiekvieną savaitę atsiranda naujovių ar anksčiau nebuvusių galimybių. Norint gauti iš šio kanalo maksimalią naudą, reikia žinoti, kiek daug yra techninių galimybių, kad visas jas išnaudotume ir veiktume maksimaliai sėkmingai“, – teigia pašnekovas.

Anot A. Žako, didžiausia bėda, kad kartais verslas į komunikaciją „Facebook“ tinkle žiūri vis dar paviršutiniškai ir atlikdami tam tikrus veiksmus patys iki galo nesuvokia, kam to reikia ir ar tai bus veiksminga vartotojams pritraukti ir išlaikyti.

„Pats svarbiausias sėkmės garantas „Facebook“ tinkle – suprasti, ką ir kodėl ten darome.

Didelė dalis klaidų atsiranda tada, kai prekių ženklai atlieka kažkokius veiksmus tik dėl to, kad kažką darytų. Jeigu jie identifikuotų tikslą, pažintų savo tikslinę auditoriją ir tuomet susidėliotų aiškų planą, rezultatas būtų daug geresnis“, – patikina A. Žakas.

Naujienlaiškių subtilybės

Neretai be reikalo nuvertinami asmeniškai el. paštu siunčiami naujienlaiškiai. R. Laurinavičius atskleidžia „Soundest“ patirtį, kad tai vis dar gali būti itin paveiki ir naudinga priemonė.

„Naujienlaiškis turi skelbti aiškią žinutę: ar tai išpardavimas, ar nauja kolekcija ir pan. Pasiūlymas turėtų būti vertas prenumeratorių dėmesio.

Prenumeratoriai gali pasijusti apgauti, jei laiško pavadinimas bylos apie paskutinį vasaros išpardavimą, o laiške perskaitys, kad kelioms prekėms suteikiama 5 proc. nuolaida.

Kažin, ar nusivylęs pasiūlymais prenumeratorius kitą kartą skubės vėl atsidaryti jūsų laišką. „Soundest“ patirtis rodo, kad labai gerai veikia proginiai naujienlaiškiai: kepsninės prieš pat Jonines, moteriški apatiniai Valentino dienai, raudoni pledai Kalėdoms ir t. t.“, – patirtimi dalijasi pašnekovas.

„Soundest“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius
„Soundest“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius
© Įmonės archyvas

Specialistas pataria atkreipti dėmesį į tai, kad tobulėjant technologijoms didėja ir naujienlaiškių galimybės. Tinkamai jas išnaudojus, vartotojas gali būti sužavėtas, o jo dėmesys prikaustytas ilgam laikui.

„Vertėtų nepamiršti ir vis tobulėjančių naujienlaiškių galimybių – siųsti interaktyvius laiškus su reprezentaciniu vaizdo įrašu, animuotaisiais paveikslėliais, pasiūlyti prenumeratoriams momentinę loteriją ar ką nors panašaus“, – teigia R. Laurinavičius.

Vartotojus žavi nuoširdumas

Skaitmeninės rinkodaros specialistė D. Filmanavičiūtė vis dažniau pastebi, kad vartotojai vertina turinį, tačiau jis turi būti natūralus, naudingas ir svarbiausia – nuoširdus. Pašnekovė pabrėžia, kad įžūlios ir vien pirkti skatinančios reklamos nebežavi vartotojo, todėl reikia ieškoti žmogiškesnių sprendimų.

Dovilė Filmanavičiūtė
Dovilė Filmanavičiūtė
© DELFI / Andrius Ufartas

„Pastebėjau, kad kartu su turinio rinkodaros atgimimu, madingas vėl tapo nuoširdumas. Reklama kaip reklama žmones veikia kur kas menkiau nei tie sprendimai, kuriuos sukuria empatiški, įsigilinę, įžvalgūs prekių ženklai.

Tai labai džiugina, nes tokia reklama ne tik siekia verslo tikslų, tačiau ir padeda mums visiems gyventi turiningiau. Tikiuosi, kad ši tendencija tik stiprės ir mes niekada negrįšime prie komunikacijos „pirk arba mirk“ tono“, – viliasi D. Filmanavičiūtė.

Daugiau įžvalgų – birželį

Didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH“ patirtimis dalinsis geriausi savo sričių lyderiai. Jie atskleis verslo įžvalgas, pasidalins inovatyviais sprendimais, padėsiančiais pritraukti vartotojų, plėsti veiklą ar didinti žinomumą.

Pirmą kartą bus organizuojami ir įvairūs mokymai, kuriuos išklausę dalyviai gaus pažymėjimus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Norima kontroliuoti didžiųjų įmonių sandorius: įvardintos 3 bendrovės

Seimo Ekonomikos komitetas siekia išgryninti kriterijus, pagal kuriuos nacionaliniam saugumui...

Neramumų kaina: dalis verslo traukiasi iš Katalonijos

Jau beveik 1200 įvairaus dydžio kompanijų perkėlė savo juridinį adresą iš Katalonijos į kitas...

Lietuviai išnaudoja nemokamas keliones į Suvalkus: važiuoja ne tik apsipirkti (57)

Alkoholio prekybai taikomus valdžios draudimus galima lengvai apeiti. Tokią tiesą atskleidžia...

Rusijos bankas gerokai padidino aukso atsargas (38)

Rusijos oficialiosios aukso atsargos per tris šių metų ketvirčius padidėjo 5,3 mln. Trojos...

3 sritys, kuriose dažniausiai nusukami mokesčiai (86)

Valstybės institucijos daugmaž žino, kuriose srityse ir kiek pinigų galimai slepiasi šešėlyje....

Top naujienos

Iš dingusio baikerio istorijos jau pelnosi sukčiai: skelbia kraupią žinią (78)

Praėjusią savaitę dingusio baikerio Aivaro Kilkaus paieškos ant kojų sukėlė ne tik miškus...

Kremliaus ruporas bando pasinaudoti ir J. Statkevičiumi: paskelbė skandalingą interviu (144)

Kremliaus ruporas „Sputnik Litva“ ėmėsi ir garsaus Lietuvos dizainerio Juozo Statkevičiaus....

Aplankė Vilniaus svečių namus: kaip atrodo nakvynė už 5 eurus? (1)

Svečių namai – tai nebrangus bendrabučio tipo viešbutis, kuriame svečiai dalinasi bendrais...

Lietuvos gyvenvietė, kur kainos prasideda nuo 3 milijonų (101)

Nekilnojamojo turto ekspertai neabejoja – nuo šiol pačia prabangiausia gyvenviete gali būti...

3 sritys, kuriose dažniausiai nusukami mokesčiai (86)

Valstybės institucijos daugmaž žino, kuriose srityse ir kiek pinigų galimai slepiasi šešėlyje....

Po skandalingo J. Statkevičiaus interviu Kremliaus žiniasklaidai – A. Tapino kirtis: Juozai, tu esi skuduras (47)

Pirmadienio popietę Kremliaus portale „ Sputnik “ pasirodė skandalingas Juozo Statkevičiaus...

Galimi pretendentai į D. Grybauskaitės vietą pradėjo kalbėti netikėtus dalykus (595)

Galimi kandidatai prezidento rinkimuose pradėjo kalbėti apie socialinę atskirtį ir regionų...

Lietuvos krepšinio deimantą šlifuojanti „Barcelona“ ragina jį pakeisti įpročius aikštėje specialiai Krepšinis.lt iš Barselonos (6)

Droviu vaikinu už aikštės ribų Barselonoje laikomas Arnas Velička visiškai pasikeičia...

Sugalvojo, kaip ištraukti žmones iš šešėlio: taip pasielgė pirmą kartą (43)

Panevėžio rajono savivaldybės taryba, norėdama paskatinti gyventojų užimtumą nustatė, kad...

Rudens makiažo tendencijos: kas idealiai tinka veidui, akims ir lūpoms?

Atrodo, kad net ir makiažas prisitaiko prie gamtos. Kuomet karaliauja žemės spalvos gamtoje, o...