"Anksčiau džiaugėmės 10 procentų augimu, tačiau šiemet kojinių apyvarta išaugo trečdaliu", - teigė "Skinijos" generalinis direktorius Tadas Rimkevičius. Anot jo, lietuviai vis rečiau perka abejotinos kilmės kojines, pradėjo vertinti gaminių kokybę ir dizainą.

"Skinijos" apyvarta per 9 šių metų mėnesius padidėjo 30 procentų ir pasiekė 11 mln. litų.

"Sparta" taip pat tik šiais metais sulaukė pirkėjų bumo. Įmonės generalinis direktorius Zenonas Janavičius tvirtino, kad kokybiškų ir brangesnių gaminių paklausą lėmė didėjančios žmonių pajamos.

"Sparta" jau pardavė produkcijos už 11,2 mln. litų - apie 12 proc. daugiau negu tuo pat metu pernai.

"Po daugelio metų šiemet jau tikimės uždirbti pelno", - teigė Z.Janavičius. Jo skaičiavimais, pelnas sieks 400 tūkst. litų.

"Spartai" tenka plėsti gamybą, nes vilniečiai jau nesuspėja įvykdyti užsakymų. Kauno "Skinija" naujiems įrenginiams ir modernioms gamybos technologijoms įsigyti šįmet išleido 1,2 mln. litų.

Dar apie milijoną litų planuojama investuoti 2006-aisiais.

"Skinija" užsienyje parduoda 70 procentų produkcijos. Didžioji eksporto dalis tenka Skandinavijos šalims, tačiau pastaruoju metu pavyko rasti užsakovų Belgijoje, Rusijoje.

"Sparta" į užsienį išgabena net 80 proc. numegztų kojinių. Jas perka danai, švedai, airiai. Vilniečių partneriai Airijoje įmonės produkciją eksportuoja net į 30 pasaulio šalių.

Pagrindiniai Lietuvos gamintojų konkurentai yra turkai ir kinai, galintys pasiūlyti šiek tiek pigesnių kojinių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją