„Skinija“ per 9 šių metų mėnesius fiksavo 13 proc. pardavimo pajamų augimą. Pajamos išaugo iki 18 mln. Lt, daugiausiai dėl eksporto, kuris sudarė 60 proc. pajamų.

„Sparta“ irgi džiaugiasi augumu - pardavimai padidėjo 10 proc., pajamos iš eksporto sudarė - 60 proc.

Kojinių gamintojai pastebi, kad Lietuvos ir eksporto rinkos skiriasi, nes vartotojų įpročiai yra kitokie. Lietuviai - praktiški, renkasi kokybišką prekę, bet taupo. Tuo tarpu užsieniečiams nesunkiai galima įsiūlyti ir kojines už 60 Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją