„Čili“ restoranų tinklai nuolat klientus vilioja įvairiomis nuolaidomis. Vos pasibaigus vienai akcijai, į restoranus užsukti gyventojai kviečiami naujomis. Tačiau ne visuose šio prekės ženklo restoranuose galioja vienodos sąlygos.

Su DELFI redakcija susisiekė Druskininkų gyventojas, kuris prisistatė kaip nusivylęs „Čili“ picerijos klientas.

Įsitikinęs, kad nesąžininga gyventojų atžvilgiu

„Manau, jog ne tik man, bet ir daugumai druskininkiečių bei palangiškių būtų įdomu išgirsti, kodėl „Čili“ picerija nuolat mus „skriaudžia“, - savo nuoskaudą laiške išsakė skaitytojas.

Vyras piktinasi, kad trumposiomis žinutėmis, lankstinukuose bei internete reklamuojamos akcijos „Čili“ picerijos klientams galioja visur, išskyrus Druskininkus ir Palangą.

„Manyčiau, kad tokia politika, švelniai tariant, neteisinga šių miestų gyventojų atžvilgiu“, - teigė laiško autorius.

Kaip tik šiuo metu „Čili“ picerijose vyksta akcija, kurios metu tam tikroms picoms taikoma iki 55 proc. nuolaida. Tačiau padavėjo Druskininkuose pasiteiravęs, kokias picas užsisakius galima tikėtis šios nuolaidos, klientas išgirs, kad akcija šiame mieste negalioja.

Ne visi miestai gali naudotis ir kitokiomis akcijomis. Pavyzdžiui, šiuo metu vykdomomis akcijomis itališkoms picoms negali pasinaudoti Alytaus gyventojai ir svečiai.

Tenka susimokėti už turistus?

Visgi nuolaidos netekimas picerijoje eiliniam Druskininkų gyventojui skaudesnis nei, sakykime, Vilniaus gyventojui.

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, paskutinį praėjusių metų ketvirtį vidutinis darbo užmokestis Vilniuje siekė 1990 Lt (į rankas), tuo metu Druskininkuose – 1449 Lt (Lietuvoje – 1730 Lt).

Niekam ne paslaptis, kad Druskininkuose verslas penisi iš nesibaigiančių turistų srautų. Ar dėl kurorto statuso vietos gyventojams tenka kęsti didesnes kainas?

Čili pica“ marketingo departamento direktorė Olga Belova skaitytojui smulkiai atsakyti, kodėl būtent jo mieste niekaip negalima tikėtis tiek daug išreklamuotos akcijos privalumų, nenorėjo. Pasak jos, skirtinga kainodara skirtinguose regionuose yra natūralus dalykas.

„Akcijinių pasiūlymų ar nuolaidų dydžių diferencijavimas pagal skirtingus regionus laikoma įprasta verslo praktika, taikoma visame pasaulyje, - atsakė ji. - Tokia rinkodaros strategija taikoma daugelyje verslo sričių, atsižvelgiant į konkrečios srities vartotojus ir verslo specifiką. Restoranų verslas nėra išimtis“.

Taip pat „Čili pica“ patikino, kad Palangoje šiuo metu vykstanti akcija, kurios metu suteikiamos nuolaidos iki 55 proc., galioja. Tiesiog viešinamoje informacijoje yra įsivėlusi techninė klaida.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (166)