Tačiau Klaipėdos uostas pirmauja, palyginti su kitais Baltijos jūros rytinės pakrantės uostais. Pasak uosto vadovo Algio Latako, gerus rezultatus leidžia išlaikyti krovinių diversifikavimas.

„Tai leidžia išlaikyti gerus rezultatus bei pralenkti konkurentus, kurie krauna vienos ar vos kelių rūšių krovinius. Kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir suprastruktūrą“, – pranešime sakė A. Latakas.

Skystųjų krovinių šiemet krauta 4,59 mln. tonų – 23,9 proc. mažiau, birių krovinių – 14,27 mln. tonų, arba 1,6 proc. mažiau, tuo metu generalinių krovinių daugėjo 8 proc. iki 10,49 mln. tonų – čia labiausiai augo ro-ro – beveik 18 proc., konteinerių – 3,5 proc. – ir kitų krovinių krova.

Sausio–rugpjūčio mėnesiais į Klaipėdos uostą įplaukė 4434 laivai – 3,2 proc. daugiau, atplaukė beveik 142 tūkst. keleivių – 6,4 proc. mažiau nei pernai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)