Nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus laivybos kanalo gylį, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti, tai sumažins laivybos intensyvumą – trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, bus užtikrinamas dar didesnis laivybos saugumas, pažymima Uosto direkcijos pranešime.

„Besikeičiančios pasaulinės tendencijos lemia, kad laivybos verslo efektyvumą siekiama užtikrinti statant ir eksploatuojant vis didesnius laivus. Stengdamosi prisitaikyti prie šių tendencijų ir užtikrinti laivybos eismo saugumą, uostų administracijos, atsakingos už uostų veiklą, atitinkamai plėtoja infrastruktūrą. Ne išimtis ir Klaipėdos uostas. Turime prisitaikyti prie globalių rinkos pokyčių, tad pradėtas uosto gilinimas ir yra vienas iš kertinių žingsnių siekiant naujo kokybinio uosto pranašumo“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Konkursą laimėjęs rangovas, atlikdamas vidinio laivybos kanalo iki 15,5 m gilinimo darbus, įvykdys ir ankstesnių projektų gilimo darbus, nes su Klaipėdos uosto laivybos kanalą pagilinti iki 15 m įsipareigojusia danų įmone „Rohde Nielsen A/S“ sutartis buvo nutraukta.

„Uosto akvatorijos gilinimo iki 15 m darbai vėlavo, matėme pavojų, kad jie nebus atlikti laiku, tad VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nutraukė sutartį su rangovu „Rohde Nielsen A/S“, – sako Uosto direkcijos generalinis direktorius A. Latakas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)