Pirmadienį krovinio iš Klaipėdos SGD terminalo perkrauti atvyko KN kartu su partneriu valdomas SGD bunkeriavimo ir transportavimo laivas „Kairos“, pranešė bendrovė.
SGD perkrovos operacijos Klaipėdoje vykdomos jau antrus metus. Pirmoji ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje perkrovos iš laivo-saugyklos į mažos apimties SGD dujovežį operacija atlikta 2017 m. pradžioje, kai terminale priimtas ir užpildytas mažos apimties SGD transportavimo dujovežis „Coral Energy“. Tuomet Lietuva tapo 12-ąja šalimi pasaulyje, iš kurios vyksta SGD reeksportas.
Iki šiol Klaipėdos uoste SGD buvo perkrautos 20 kartų į „Shell“, „Gasum“ (buv. „Skangas“) ir kitų bendrovių dujovežius, o kroviniai jais reeksportuoti į Švedijos, Suomijos bei Norvegijos mažos apimties SGD importo terminalus bei perkrauti Klaipėdos SGD paskirstymo stotyje.
Nuo 2017 m. pradžios į mažos apimties dujovežius buvo perkrauta beveik 144 tūkst. kub. m SGD (2018 m. - 47,2 tūkst. kub. m).

M. Jusius pažymi, kad KN užtikrino visapusišką SGD logistikos grandinę visame regione, o verslas vertina galimybę vienoje vietoje gauti visas reikiamas integruotas SGD logistikos paslaugas - SGD perkrovą, laikymą, dujinimą ar tiekimą sausuma bei jūra. Svarbu ir tai, kad Klaipėdoje sukurta vientisa SGD ir gamtinių dujų tiekimo infrastruktūra gali naudotis visi be išimties SGD rinkos dalyviai vienodomis sąlygomis.
„Kairos“ krovinį iš Klaipėdos SGD terminalo gabens į KN valdomą SGD paskirstymo stotį. Tai jau antroji SGD bunkeriavimo ir transportavimo laivo „Kairos“ operacija Klaipėdos uoste. Pirmąsyk laivas prie Klaipėdos SGD terminalo prisišvartavo šių metų sausio 7 dieną.