Pasak K.Bentzeno, tolimesnį prieš metus verslo visuomenei pristatyto centro projekto įgyvendinimą koordinuos įsteigtas Klaipėdos logistikos centro galimybių studijos Priežiūros komitetas.

Šie planai realizuojami pagal tarptautinį projektą „Logistikos centrų tinklo kūrimas Baltijos jūros šalių regione“ (NeLoC – Networking Logistics Centers in the Baltic Sea Region), kuriame dalyvauja penkios šalys – Suomija, Lenkija, Danija, Vokietija ir Lietuva.

Projektui Lietuvoje vadovauja asociacija „Hoja fondas“, kurios direktorius Vytautas Nemunis šią savaitę Danijoje dalyvauja koordinaciniuose susitikimuose su projekto partneriais. Pasak V.Nemunio, kuriant logistikos centrą Klaipėdoje, siekiama pasinaudoti Europoje jau egzistuojančių analogiškų centrų patirtimi.

“Klaipėdos logistikos centro koncepcija buvo sukurta vadovaujantis Europos Sąjungos integruoto transporto tinklo vystymo principais, kurie taikomi visiems Europos transporto ir logistikos centrams, susivienijusiems į asociaciją „Europlatforms”, - teigia K.Bentzenas.

Pasak jo, vienoje vietoje suburtoms įvairioms transporto ir logistikos kompanijoms būtų kompleksiškai teikiamos visos jų veiklai būtinos paslaugos. Tai leistų projekto dalyviams dirbti ne tik efektyviau, bet ir ekonomiškesnėmis sąlygomis.

1997 m. Helsinkyje trečiosios Pan-Europos transporto konferencijos metu Europos Komisija pristatė tarptautinę TINA (Transport Infrastructure Needs Assessment) programą, kurios tikslas - transporto infrastruktūros vystymas ir modernizavimas Europos Sąjungos narių ir šalių kandidačių teritorijose. Šioje programoje buvo apibrėžtas vientisas multimodalinio transporto tinklas, apimantis dešimt transeuropinių koridorių, iš kurių du – I ir IX b - kerta Lietuvos teritoriją.

Remiantis TINA programa, Lietuvoje numatyti du logistikos centrai, vieną iš jų įsteigiant Klaipėdoje. Logistikos centro įkūrimas yra įtrauktas į 1999 m. parengtą Klaipėdos regiono plėtros programą. Joje pažymima, jog transporto infrastruktūros vystymas ir modernizavimas yra pagrindinis regioninės plėtros prioritetas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją