Pasak GSK vykdomojo direktoriaus Aurimo Vengrio, yra dvi kategorijos skolininkų: pirmoji – sunkiai besiverčiantys gyventojai, o antroji – kurie už suteiktas paslaugas neatsiskaito ir piktybiškai ignoruoja bet kokius perspėjimus.

Kaip sakoma pranešime spaudai, skolų valdymo bendrovė iš pradžių skolininkams netaiko pačių griežčiausių sankcijų. Pirmiausia išaiškina skolininkui, kodėl susidarė tokia skola ir pasiūlo geranoriškai susitarti dėl palankių skolų gražinimo sąlygų.

„Aptarę visus galimus variantus ir atsižvelgę į nemokėjimo priežastis mūsų bendrovė sudaro atsiskaitymo grafikus, kuriais vartotojai vadovaujasi atiduodami skolas. Tai leidžia daryti prielaidą, jog uostamiesčio gyventojai tikrai nenori būti skolingi „Klaipėdos energijai“, – sakė A. Vengrys.

Pasak A.Vengrio, su skolininkais taip pat aktyviai yra bendraujama telefonu ir tiesiogiai. Pokalbių metu bendrovės darbuotojai stengiasi priminti ir suteikti kuo daugiau informacijos apie vartotojų įsiskolinimą ir skolos padengimo būdus.

Skolų išieškotojų darbo rezultatai džiugina AB „Klaipėdos energiją“, nors šiandien vartotojų skola bendrovei „Klaipėdos energija“ vis dar viršija 10,3 mln. litų. Beje, taupydama vartotojų pinigus, “Klaipėdos energija” GSK moka tik už rezultatą, t.y. už išieškotas sumas.

„Klaipėdos energija“ yra didžiausia energijos gamintoja Vakarų Lietuvoje. Įmonės parduodamos šilumos tarifas yra vienas mažiausių šalyje – 10,69 centų be PVM už kilovatvalandę.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją