„Pamatėme atėjusį piktą kurjerį su keiksmažodžiais, kuris vėliau ir nurideno siuntas ir suniokojo jas“, – LNK žinioms pasakojo klaipėdietė Laura Grašytė.

Anot klaipėdietės Lauros, greitųjų siuntų kurjeriui nepatiko tai, kad dėžes nešti reikėjo laiptais.

„Jisai atėjo, jau pamatė tas siuntas ir keiksmažodžiais keikė, koks yra blogas mūsų paėmimo taškas, kadangi nesame pirmame aukšte. Bet kokiu atveju, siuntos neviršijo 25 kilogramų ir jis privalėjo jas nunešti, tai tiesiog jam nepatogu iš mūsų“, – sakė moteris.

Taigi Laurai teko bėgti paskui kurjerį ir siuntas, kurios turėjo pasiekti jos klientus, iš autobusiuko pasiimti pačiai.

„Tai nėra tik tai tai, kad mums nepristatė tą dieną ar sužalojo dėžę. Tai pakenkė mums ta prasme, kad realiai galėjo pakenkti daugiau, jei kurjeris būtų išsivežęs tas siuntas, tikrai būtų buvusios jos sunaikintos, tas kas buvo viduje. Ir mūsų krūva klientų, ten buvo daugybės klientų siuntos, būtų negavę savo prekių. Tai būtų labai didelis nuostolis įmonei“, – žinioms kalbėjo klaipėdietė.

Anot Lauros, vienoje dėžėje buvo dešimčiai klientų adresuotos siuntos . Pirkėjus pasiekti turėjo audiniai, kurie sugadinus pakuotes galėjo išsipurvinti. LNK žinios susisiekė su skubių siuntų įmone „Venipak“, kurioje dirba dėžes nuo laiptų mėtęs kurjeris. Įmonė sutiko situaciją paaiškinti raštu.

„Apie šį atvejį mums yra žinoma, kad kurjeris atvyko pasiimti siuntos iš minėtos moters, o moteris užfiksavo kaip siunta krenta nuo laiptų. Tikslesnės informacijos neturime, nes dabar vyksta vidinis tyrimas įmonėje. Su kurjeriu mes bendravome iš karto po įvykio. Jis mums pateikė savo įvykio versiją, tačiau bet kokiu atveju mes prisiimame atsakomybę už tai, kas įvyko. Incidente užfiksuotas kurjeris dirba mūsų įmonėje jau 7 metus ir apie jį turime tik geriausius atsiliepimus, tad labai keista, kad toks toks patyręs kurjeris pateko į tokį incidentą. Drausminė atsakomybė bus taikoma, o kokia ji bus, bus nuspręsta artimiausiomis dienomis. Su siuntėja susisiekėme pirmadienio ryte, ir kaip numato mūsų taisyklės, jai bus atlyginti patirti nuostoliai“, – „Venipak“ Marketingo vadovė Asta Raudonienė.

Anot specialistų gavėjas siuntą patikrinti turėtų prieš pasirašydamas dokumentus, kad ją gavo. Kitaip žalos jam niekas neatlygins. O jei siuntos išpakuoti iš karto negalite, dokumente būtina parašyti pastabą, kad pakuotė pažeista.

„Turėtų atidžiai apžiūrėti siuntą prieš ją priimdami ir pasirašydami, kad ją gavo. Nes tokiu atveju, jeigu jau pasirašyta, kad gavai siuntą, tuomet tikėtis žalos atlyginimo pagal teisės aktus nebenumatoma. Tokiais atvejais, kuomet akivaizdžiai matoma, kad siuntos pakuotė yra sugadinta, siūlytume nepriimti siuntos ir grąžinti“, – komentavo Ryšių reguliavimo tarnybos skundų skyriaus vedėja Ugnė Karbočiūtė.

Tokiu atveju siunta grąžinama siuntėjui, o šis dėl žalos aiškinasi su pašto paslaugos įmone. Gavėjas nesklandumus turi aiškintis su siuntėju.