Bendrovės komentare teigiama, kad gerokai atpigę degalai mažins skrydžio savikainą ir leis aviakompanijoms pasiūlyti geresnę kainą kelionių organizatoriui.

Anot „Kidy Tour“ atstovų, daugelis skrydžių vykdytojų bus pasiruošę trumpalaikiams nuostoliams, kurie paskatintų greitesnį aviacijos ir kelionių sektoriaus atsigavimą.

„Kidy Tour“ vadovas Gvidas Aukštuolis teigia, kad „konkurencija tarp viešbučių dėl kiekvieno keliautojo bus kaip niekada arši, todėl bus galima gauti aukštesnės klasės viešbutį už tą pačią kainą“.

„Jau dabar pasaulyje yra jaučiama koronaviruso pandemijos sukelta krizė, kuri stipriai paveikė visuose sektoriuose dirbančių žmonių pajamas ir perkamąją galią. Dėl šių pokyčių turizmo sektoriuje mažos kainos bus vienintelis būdas susigrąžinti prarastus keliautojus ir sukurti paklausą kelionėms į užsienį“, – rašoma BNS atsiųstame „Kidy Tour“ komentare.

„Kidy Tour“ yra trečias pagal dydį Lietuvoje kelionių organizatorius, įmonė priklauso „Avia Solutions Group“ grupei.

„Logiškai vertinant, po tokių krizių mes nesitikėtume kainų kritimo. Priešingai, labiausiai tikėtina, kad infrastruktūra ir paslaugos būtų adaptuotos pagal naujus reikalavimus, kas padidintų sąnaudas“, – internetiniame seminare šią savaitę sakė bendrovės vadovė Audronė Keinytė.