aA
Pradėti atnaujinti prieš tris dešimtmečius nutiestą betoninį kelią Vilnius - Utena tikimasi kitų metų pavasarį. Anksčiau visą kelią viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu sutvarkyti ketinusi Automobilių kelių direkcija dabar tai atliks etapais.
Motorway
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

„Važiuojant nuo Vilniaus, kai baigiasi 4 juostų kelias, iki 21-ame kilometre esančios sankryžos į Nemenčinę projektas baigiamas paruošti ir šiemet jau tikimės paskelbti konkursą. Šiame ruože yra didžiausias eismo intensyvumas. Darbai galėtų prasidėti kitais metais“, - BNS sakė direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis.

Anot jo, 5 kilometrų ilgio ruože, kuriame savaitgaliais susidaro spūstys, ketinama vietoj dviejų įrengti 4 eismo juostas.

E. Skrodenio teigimu, sutvarkyti kitus kelio ruožus ketinama 2019-2022 metais, įrengiant 2+1 juostų sistemą, kai viduriniąja eismo juosta būtų galima važiuoti, priklausomai nuo eismo intensyvumo.

Laikinasis Kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Eduardas Grinaveckas BNS teigė, kad pirmojo ruožo rangovo konkursą planuojama paskelbti gruodį.

„Jei gruodį pavyksta paskelbti konkursą, tai kitų metų kovą turėtume turėti sutartį, jei nebus teismų. Kovo 15 dieną baigiasi technologinė kelių statybos žiemos pertrauka ir tada galėtume pradėti darbus, jei oro sąlygos būtų tinkamos. Tuomet kitų metų žiemą jau turėtume rekonstruotą ruožą“, - BNS sakė E. Grinaveckas.

Pasak jo, kol kas neaišku, kiek ir kokio ilgio atskirų ruožų bus atnaujinama daugiau nei 70 kilometrų kelyje.

Apie būtinybę atnaujinti kelią Vilnius - Utena pradėta kalbėti 2013 metais, 2014 metais Algirdo Butkevičiaus Vyriausybė pritarė, kad jis būtų įgyvendintas PPP būdu, o Seimas po ilgų diskusijų jam pritarė tik 2015-ųjų pabaigoje.

Skaičiuota, kad 13-kos metų trukmės kelio statybos ir priežiūros projekto vertė sieks 170 mln. eurų, 40 mln. eurų pernai rugsėjį jam skyrė Europos investicijų bankas. Tačiau pernai gruodį pradėjusi dirbti naujoji Vyriausybė iš naujo įvertino projektą ir šiemet gegužę Susisiekimo ministerija pasiūlė Kelių direkcijai kelią rekonstruoti ruožais, naudojant Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas.

1985 metais pastatyto kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.

Vilniaus - Utenos kelio PPP projektas minimas politinės korupcijos skandale. Jame, be kita ko, buvęs Liberalų sąjūdžio lyderis Eligijus Masiulis įtariamas paėmęs 106 tūkst. eurų kyšį iš koncerno „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio už įtaką, parenkant vietą Jono Basanavičiaus paminklui Vilniuje, Seime svarstant Vartojimo kreditų įstatymo pataisas ir nutarimą dėl kelio Vilnius – Utena.

BNS
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Karpavičiaus broliui ir antrai žmonai teismas perdavė „Marijampolės pieno konservų“ administravimą (20)

Bendrovės „ Marijampolės pieno konservai “ administravimas perduotas paveldėtojams – velionio...

Vyriausybė pralaimėjo kovą su Seimu dėl mokesčių: koją pakišo rinkimai, Skvernelio liga ir kova su Pranckiečiu (5)

Vyriausybės negebėjimas įtikinti Seimo dėl automobilių ir nekilnojamojo turto mokesčių liudija...

Šapoka: nepritarus mokesčiams, bus karpomos išlaidos (18)

Vyriausybė siūlys apkarpyti kai kurias kitų metų išlaidas, jeigu Seimas nepritars naujiems...

FNTT: Klaipėdos autoserviso vadovas įtariamas mokesčių slėpimu ir algų vokeliuose mokėjimu (1)

Į teisiamųjų suolą sės mokesčių slėpimu ir neoficialiu algų mokėjimu įtariamas Klaipėdos...

Grybauskaitė Seime svarstomą biudžetą prilygino bolševizmo laikams: didinti mokesčius yra klaida (115)

Prezidentė Dalia Grybauskaitė Seime svarstomą biudžetą ir mokestinius siūlymus prilygino...

Top naujienos

Po skaudaus pralaimėjimo Karbauskis ieško kaltųjų: kas išdūrė valdančiuosius ir primokė Pranckietį (76)

„Iš raudonų Karbauskio akių ir pavargusio veido matyti, kad prieš antradienio posėdį naktis,...

Degančios Alytaus įmonės direktorius: netiesa, kad mūsų įmonėje buvo daugybė pažeidimų (106)

Juozas Cicėnas , jau savaitę degančios Alytaus padangų gamyklos „ Ekologistika “ vadovas,...

Žvėryno žemgrobiai provokuoja Šimašių: meras žada vėl traukti pjūklą (152)

Vilniaus Žvėryno mikrorajone iš žemgrobių per didelį vargą atsiėmus valstybinę žemę ir joje...

Lauras Bielinis. Manote, kad Seimo salėje buvo karšta? Dabar sužinosite, kas yra karštis (144)

Visi, kurie domisi politika, stebi užsitęsusią balsavimo „dramą“ dėl nepasitikėjimo Seimo...

Vilkiko priekaboje Anglijoje – 39 žmonių kūnai (60)

Anglijoje, Esekso grafystėje, vilkiko priekaboje rasti 39 žmonių kūnai, skelbia BBC.

Veterinarai pateikė oficialias išvadas dėl nugaišusio kiškio: pasitvirtino blogiausias scenarijus (197)

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba ( VMVT ) paskelbė oficialias išvadas dėl tyrimams...

Netikėtą teismo sprendimą išgirdęs Rolandas Alijevas: nežinau, kodėl Godai trūksta tų pinigų

Išgirsti teismo nuosprendį tikėjęsis, tačiau vietoje to sužinojęs, kad byla bus nagrinėjama...

Tamašunienė sureagavo į raginimus atsistatydinti: nesikratysiu atsakomybės, bet nuspręs vadovai

Vidaus reikalų ministrė Rita Tamašunienė , reaguodama į dėl jos atsistatydinimo renkamus...

Verslininkams pritaikytas maršrutas sparčiai populiarėja tarp turistų

Praėjo 5 mėnesiai po to, kai Lenkijos oro linijų bendrovė LOT pradėjo vykdyti tiesioginius...

Gyvai / „Baltik Vairas“ generalinis direktorius apie tai, kaip įmonei įveikti sunkius laikus (3)

Žilvinas Dubosas – „Baltik Vairas“ generalinis direktorius – laidoje „Boso valanda su...