Socialiniame tinkle „Reddit“ vartotojas pastebėjo, kad „Bolt“ pasikeitė užsakymų atšaukimo tvarka.

„Pamačiau, kad pagaminimas užtruks 1 valandą 30 minučių, iškart paskambinau į vietą, paprašiau atšaukti, bet restoranas sakė, kad dėl atšaukimo reikia susisiekti su „Bolt“, – patirtimi dalijosi jis.

„Delfi“ pasiaiškino, kokie pokyčiai buvo įgyvendinti.

„Bolt Food“

Komentare įmonė patvirtino, kad „Bolt Food“ programėlėje pasikeitimų išties buvo. Anot įmonės, neseniai pasikeitė tai, kad vartotojams atsirado galimybė patiems atšaukti pateiktą užsakymą, jei restoranas ar parduotuvė dar nėra jo priėmę. Tam nereikia susisiekti klientų aptarnavimo komanda, kaip buvo anksčiau.

„Be to, naudotojai gali atšaukti ir iš anksto suplanuotą užsakymą, jei restoranas ar parduotuvė nėra pradėję jo ruošti“, – „Delfi“ sakė „Bolt“.

Kitokia situacija, jei užsakymas jau yra priimtas.

„Jei užsakymo rengimas arba kurjerio kelionė užtrunka ilgiau nei planuota, kiekvieną tokią situaciją „Bolt Food“ klientų aptarnavimo komandos specialistai įvertina individualiai, atsižvelgdami į įvairius veiksnius ir priima sprendimą dėl atšaukimo galimybės“, – nurodė įmonė.

Atšaukus pavežėjimo paslaugą taikomas mokestis

Jau minėtame socialiniame tinkle kitas vartotojas pastebėjo, kad atšaukus pavežėjimo užsakymą dėl per ilgo laukimo laiko buvo pritaikytas atšaukimo mokestis. Įmonė nurodė, kad tokia tvarka taikoma, pokyčių šiuo klausimu nebuvo.

Bolt

„Bolt“ pavėžėjimo paslaugų užsakymų atšaukimo taisyklės ar procedūros nėra pasikeitusios. Pavėžėjimo kelionę per platformą „Bolt“ užsisakęs klientas turi galimybę ją atšaukti, tačiau jeigu vairuotojas jau yra pakeliui į kliento nurodytą paėmimo tašką arba jau yra į jį atvykęs, įprastai būna taikomas atšaukimo mokestis, kuriuo padengiamos vairuotojo laiko ir degalų sąnaudos, patirtos vykstant į paėmimo tašką“, – teigė įmonė.

Ji pridūrė, jog atšaukimo mokesčio dydis priklauso nuo miesto ir pasirinktos kelionės kategorijos.

„Atšaukimo mokesčio dydį programėlės naudotojai gali sužinoti pasirinkę norimą kategoriją ir paspaudę jos piktogramą prieš kelionės užsakymą“, – patariama vartotojams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)