Pagal pranešimą, centro specialistai primins oro keleivių teises, patars, kaip elgtis, jei buvo atšauktas ar atidėtas skrydis, dingo ar buvo sugadintas bagažas.

Konsultacijos vyks nuo 11 valandos.

Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 metų. Centro misija - padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvos vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą ES valstybėse narėse, Norvegijoje ar Islandijoje bei šių valstybių vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

Europos vartotojų centro Lietuvoje specialistai patarimus ir pagalbą vartotojams teikia nemokamai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)