„Kaip žinoma, šalia sveriamų produktų skyrių prekybos centruose yra kontrolinės svarstyklės. Retas jomis naudojasi, o dažniausiai jos būna užkištos kur kamputyje (jau supratau, kodėl). Aš irgi jomis labai retai naudodavausi, nebent tada, kai reikėdavo konkretaus kiekio sausainių vienam pyragui gaminti“, - rašo skaitytoja, apsipirkinėjusi vienoje iš sostinės „Maximos“ parduotuvių.

Moteris pirko 4 sveriamus produktus – 1 česnaką, 1 morką, 3 cukinijas ir 3 nektarinus. Prie kasos susimokėjusi ji užmetė akį į čekį, kuriame užfiksavo netikėtą česnako svorį - 189 g.

„O tas česnakiukas – mažytis, sulig kaštonu. Tikrai negalėjo tiek sveri. Sugrįžau atgal ir paprašiau, kad leistų persverti česnaką kontrolinėmis svarstyklėmis. Rezultatas sukrėtė – česnakas svėrė 45 g. Net 144 g daugiau nei man buvo išmušta čekyje. Kadangi česnakų kilogramas kainuoja virš 12 Lt, jau nuo vieno vienintelio česnakėlio parduotuvė (ar pardavėja) užsidirbo 1,72 Lt“, - pasakojo moteris.

Apimta azarto ji pasvėrė ir kitus produktus ir visi jie svėrė gerokai mažiau (50-200 g) nei buvo parašyta jos čekyje. Moteris nupėdino prie kasų ieškoti teisybės.

„Atlėkė parduotuvės kasininkių vedėja, puolė aiškintis su manąja pardavėja, ši išpūtė akis – taip negali būti! Vyko svėrimų, persvėrimų ir iš naujo svėrimų cirkas, kuris akivaizdžiai parodė, kad kasos svarstyklės (stebint vedėjai) rodo idealiai tiksliai. Įstrigo vedėjos replika manajai pardavėjai: „Matyt, tu kažką paspaudei, atsistumk kėdę toliau, kad nespaustum svarstyklių“, - pasakojo Neila.

Viskas baigėsi tuo, kad buvo atneštas prekių grąžinimo aktas, Neila turėjo jį pasirašyti. „Klaidingą čekį skubiai išnešė, o naują (teisingą) per sekundės dalį suglamžė ir išmetė, o man nusviedė permokėtą sumą (apie 3 litus). Žinoma, pasakė „atsiprašome“, bet komentarų nebuvo. Gyvenu šalia tos „Maximos“ 10 metų ir kasdien čia apsipirkinėju. Jeigu per dieną jie mane apsveria nors litu, jau esu „apsverta“ 3650 litų. O jeigu taip kiekvienas pirkėjas?“, - piktinosi moteris.

„Maximos“ atstovė: tai - pardavėjos klaida

Kaip DELFI komentavo prekybos tinklo „Maxima“ atstovė spaudai Olga Malaškevičienė, šiuo atveju, sveriant produktus, darbuotoja nebuvo atidi ir kliudė svarstykles, todėl sveriamų daržovių ir vaisių svoris buvo netikslus.

„Jautriomis svarstyklėmis sveriant produktus, labai svarbu neliesti svarstyklių, nes paklaidą gali sukelti ir vos jaučiamas prisilietimas. Klientei pastebėjus svorio netikslumą ir pranešus apie tai – parduotuvės administracijos darbuotojai atsiprašė, dar kartą pasvėrus produktus grąžino pinigus ir sudrausmino darbuotoją, dėl kurios kaltės įvyko klaida“, - sakė ji.

Bet kokiu atveju, Neila visiems pataria sverti visus sveriamus produktus kontrolinėmis svarstyklėmis, įsidėmėti svorį ir palyginti su tuo svoriu, kurį rodo svarstyklės prie kasų.

Dėkojame DELFI skaitytojai už informaciją!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (460)