„Dabartinė situacija gerokai pakeitė ne tik mūsų įmonės darbo principus, bet ir prekybą. Lietuvoje įprastai mūsų fizinės parduotuvės ir kiti skirtingi mažmeninės prekybos tinklai sudaro apie 60 proc. apyvartos, o internetinė parduotuvė – apie 40 proc. Tačiau įvedus karantiną, matyti, kad žmonės vis dar nori pirkti dovanas ir jas dovanoti artimiesiems saugiu būdu – internetu. Karantino metu internetinė prekyba sudaro net 90 proc. visų pardavimų“, – teigia įmonės vadovas Ernestas Vasiliauskas.

Vertinant kovo mėnesio pardavimus, karantinas, nors turėjo įtaką, bet ne tokią žymią: Lyginant su praėjusiais metais, pardavimai sumažėjo apie 25 proc.. Natūralu, kad didžiausi pokyčiai yra viešbučių kategorijoje – apie 40 proc. kritimas. Tačiau tuose viešbučiuose, kuriuose yra privatūs nameliai su atskirais įėjimais, rezervacijų kiekis pakilo ir jų poreikis išaugo. Kita pramogų kategorija, kurioje taip pat matomas kritimas yra SPA ir grožio paslaugos, kurios krito apie 30 proc.. Šios kategorijos partneriai turėjo visiškai uždaryti savo įstaigas.

Karantino metu laikinai sustabdžiusi prekybą 13-oje specializuotų „Gera dovana“ parduotuvių, įmonė turėjo atnaujinti asortimentą, priimti greitus sprendimus.

„Peržiūrėjome asortimentą ir praplėtėme naujus pasiūlymus bei pramogų namuose kategoriją, pradėjome bendradarbiavimą su „Kino pavasariu“.

Žinoma, turėjome ir kai kur sumažinti kaštus – laikinai atsisakėme tam tikrų reklamos kanalų, bandome tartis dėl prekybinių plotų nuomos mokesčio sąlygų. Tai atsispindi ir galutiniame rezultate – išlaikėme visus darbuotojus, atlyginimai nevėluoja ir tikimės geriausio.“, – pasakoja E. Vasiliauskas.

Analizuojant kategorijas, kurios karantino metu buvo itin populiarios, galima išskirti pramogas namuose – leidinių prenumeratos, maistas į namus, nuotoliniai kursai, mokymai, filmų peržiūros per namų kino platformas. Šios kategorijos augo net iki 200 proc.. Taip pat augimas matomas ir „Gera dovana“ dovanų čekių +22 proc., specializuotų parduotuvių dovanų čekių +12 proc. segmente.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)