aA
Pradedant internetinę prekybą, svarbiausia ne tik produktas, bet ir jo potencialus populiarumas, rinkos, kurioje prekiausite, dydis, konkurencinė aplinka.
Reklama internete
Reklama internete
© Shutterstock

Be to, antrą kartą organizuojamų mokymų „Ką ir kur pardavinėti 2019 metais?“ pranešėjas, skaitmeninės rinkodaros specialistas Justinas Mikulskis pastebi, kad naudinga paanalizuoti ir konkurentų veiksmus, o tuomet, išsiaiškinus visus veiksnius, galima nesunkiai įsivertinti, kurioje vietoje jūsų verslas gali laimėti, o kur dar vertėtų pasitempti.

„Dažniausia pradedančiojo verslininko klaida yra ta, kad informacija surenkama ir matoma, tačiau visai nežinoma, ką su ta informacija galima padaryti“, – atskleidžia J. Mikulskis.

Konkurentų stebėjimas

Vieni svarbiausių duomenų, pasak pranešėjo, yra duomenys apie jūsų būsimus konkurentus. Išsiaiškinus, ką panašios srities prekybininkai veikia internete, galima lengviau surasti nišą, kuri vis dar neužpildyta, ir imti prekiauti joje.

„Pačioje pradžioje verta išsitirti tiesioginius ir gretutinius konkurentus, kurie prekiauja panašiomis prekėmis. Taip pamatomi jų pagrindiniai srautų kanalai, o kartu ir neišnaudoti, kuriuose jūs ir galite sužibėti. Tam galima naudoti puslapį „Similar Web“, kuriame matyti, kuo naudojasi konkurentai, ir galbūt lengviau rasti pardavimo būdus, kuriuos jie jau yra atradę anksčiau, bei išnaudoti juos savo pardavimams“, – pasakoja pranešėjas.

Anot jo, „Similar Web“, atrodytų, pateikia elementarius duomenis, tačiau, tikslingai juos panaudojus, galima rasti labai įdomių įžvalgų.

„Jeigu norite konkuruoti, galite atsidaryti paprasčiausią „Excel“ lentelę, susirašyti ten dešimt tokių konkurentų ir pasižiūrėti, kur kas bando parduoti, ir taip rasti, kur yra jūsų potenciali niša“, – pataria J. Mikulskis.

Ar tinkamai naudojame „Google“?

Specialistas pastebi, kad nėra žmogaus versle, kuris nežinotų paprasčiausios „Google“ paieškos, tačiau vis dar atsiranda tokių, kurie ne iki galo išnaudoja visas šios platformos teikiamas galimybes.

„Jeigu jūs esate naujas rinkos žaidėjas ir norite įvesti savo produktą, nesvarbu, kokį, jums bus aktualūs vartotojų įpročiai ir elgsena. „Google“ tyrimų apie tai atlikta begalės ir kiekvienas gali suteikti neįkainojamų žinių“, – teigia pašnekovas.

Be to, J. Mikulskis skatina atkreipti dėmesį į tai, kiek konkurentai turi sukūrę nuorodų, pažiūrėti, kas yra „Google“ priskiriama kaip susiję su jais (angl. related).

„Tai padaryti paprasta, įvedant į paiešką konkurento pavadinimą ir greta įrašant „related“. Tada „Google“ parodo susijusias įmones ir mes galime matyti realią konkurencinę situaciją. Tai sumažina mechaninio darbo ieškant kitų konkurentų, nes visus juos parodo vienoje vietoje“, – dėsto pašnekovas.

Justinas Mikulskis
Justinas Mikulskis
© Asmeninio archyvo nuotr.

Be viso to, naudinga ir tikslinga ieškoti informacijos „Google Trends“, tačiau ne tendencijoms dėl pačių produktų nustatyti, o konkrečiai turiniui kurti.

„Ar jūs paklaustas galėtumėte pasakyti, ką geriau naudoti tekste, jeigu kažkuriai prekei taikote nuolaidą? Įvardyti tai kaip nuolaidą, akciją, išpardavimą ar dar kitaip? Kuriant turinį naudinga žinoti, kurie raktažodžiai yra populiarūs, todėl galima paimti ir pasižiūrėti tai per „Google Trends“, o tada įvertinti, kuriuos žodžius naudodami galėsite atsivesti didesnį srautą į savo puslapį“, – sako specialistas.

Nemokama irgi gerai

J. Mikulskis patikina, kad nebūtina ieškoti brangių įrankių, samdyti išskirtinių specialistų, vos pradėjus savo veiklą. Anot jo, galima nesunkiai rasti reikiamos informacijos ir pasinaudojant nemokamais, visiems prieinamais įrankiais. „Labiausiai išskirčiau visus „Google“ įrankius, verta sekti ir „Google Think Insights“. Jeigu norite žiūrėti dar giliau, visada verta išnaudoti „Similar Web“, „Alexa“ ar „SEMrush“, – vardija jis.

Detalus kelias

Kovo 26 d. vyksiančiuose mokymuose skaitmeninės rinkodaros specialistas J. Mikulskis, remdamasis aiškiais pavyzdžiais, parodys, kokios įžvalgos yra reikšmingos pradedant savo rinkodaros kampaniją, kokiomis priemonėmis naudotis ir kaip suprasti informaciją, kuri dažnai yra visai šalia, akivaizdžiai matoma, tačiau nepanaudojama tinkamai.

Kartu su juo patirtimi ir žiniomis dalysis dar trys praktikai, pranešėjai, sulaukę didžiulio ankstesnių mokymų dalyvių palaikymo ir susidomėjimo. Apie produktų paieškas ir tinkamiausios prekės radimą kalbės „Innovators Lab Limited“ bendraįkūrėjis, beveik 5 mln. dolerių apyvartą prekiaudamas platformoje „Amazon“ pasiekęs dr. Žydrūnas Stankevičius. „Dropshipingo“ ir geriausių tiekėjų paieškų paslaptis atskleis profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja Indrė Prichockaitė, o teisinius prekybos aspektus apžvelgs bei praktine patirtimi pasidalys advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke.

Keturių valandų intensyvus mokymasis vyks verslo miestelyje „Technopolis“. Kiekvienas mokymus išklausęs dalyvis gaus tai patvirtinantį pažymėjimą.

www.bznstart.lt
Viskas apie pinigus. Finansų konsultantė atsako
Reikia patarimo, kaip planuoti išlaidas, kaip sutaupyti, o gal – kaip daugiau uždirbti? Užduokite klausimą nepriklausomai finansų konsultantei Ievai Jazavitienei.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.6667
Verslas PliusEdgaras Savickas

Su Baltarusija visiškai sąsajas nutraukiantis „Audimas“ atlieka paskutinius veiksmus: gamykla stovi tuščia

Lietuvoje populiari sportinės aprangos įmonė „ Audimas “ prasidėjus karui Ukrainoje nutraukė...

Nesutaria dėl Taivano: verslas dirbti nori, tačiau vis dar nerimauja dėl Kinijos praradimo (3)

Prekybai tarp Lietuvos ir Taivano augant, verslo atstovas dar neskuba džiaugtis. Anot jo, Kinijos...

Dešimtys tūkstančių gyventojų bus priskirti nepasirengusiems dirbti: kyla klausimų dėl naujos tvarkos (1)

Seimui pritarus Užimtumo sistemos pakeitimams, tarnyba jau ruošiasi skirstyti bedarbius į...

JAV įvedė sankcijas Rusijos bankams, teikiantiems paslaugas Šiaurės Korėjai

JAV penktadienį dėl Šiaurės Korėjos paleistų raketų įvedė naujas sankcijas, tarp jų – ir...

„Snaigės“ apyvarta šiemet krito 20 proc. iki 5,6 mln. eurų

Rusijos grupės „Polair“ netiesiogiai valdomos vienintelės Baltijos šalyse šaldytuvų gamybos...

Top naujienos

Delfi Plius DELFI

Dėl pareiškimo apie pasikėsinimą į Putiną analitikai turi savo versiją: gandas jau plinta (2)

Ukrainos gynybos ministerijos Vyriausiosios žvalgybos valdybos pirmininkas Kyrylo Budanovas...

Nauja žemės reforma kaitina aistras: vieni vadina istoriniu pasiekimu, kiti įspėja dėl korupcijos (1)

Gegužę Seimui pateiktame įstatymų pakete numatyti keli reikšmingi pokyčiai: Nacionalinė...

Delfi PliusEglė Gatelytė

„Dėl Ukrainos tampame pajuokos objektu“: vokiečių atsargos pulkininkas garsiai ištarė jau seniai sklandantį įtarimą (6)

„ Karas Ukrainoje labai dinamiškas, Rusijos kariuomenė bando apsupti didžiuosius miestus...

Mirė žurnalistas ir rašytojas Laimonas Tapinas

Šeštadienį eidamas 78-uosius metus mirė Lietuvos žurnalistas, rašytojas, vertėjas, kino...

Karas Ukrainoje. Putinui – naujas raginimas dėl derybų su Zelenskiu rusai priartėjo prie Severodonecko užėmimo

Šiandien jau 95 karo Ukrainoje diena. Prancūzijos ir Vokietijos vadovai paragino Rusijos...

„Real“ triumfas finale – supermenas Courtois nupūtė visus „Liverpool“ smūgius (1)

Geru pusvalandžiu vėliau šeštadienį prasidėjusiame UEFA Čempionų lygos finale Paryžiaus...

Lietuviai dovanos Ukrainai garsųjį droną „Bayraktar“: surinkti 5 mln. eurų (22)

„Laisvės TV“ šeštadienį surinko reikiamą 5 mln. eurų sumą dronui „ Bayraktar “, kuris...

Štai kodėl į indaplovę reiktų įdėti aliuminio folijos

Kiek pamenu, mano mama visada į indaplovę įmesdavo sugniaužytą aliuminio folijos rutulį. Ji...

Suskaičiavo, ar lietuviams dar apsimoka apsipirkti Lenkijoje: galite nustebti (1)

Lenkijoje praėjus beveik keturiems mėnesiams po PVM maistui panaikinimo, gyventojai sako, kad...