aA
Pradedant internetinę prekybą, svarbiausia ne tik produktas, bet ir jo potencialus populiarumas, rinkos, kurioje prekiausite, dydis, konkurencinė aplinka.
Reklama internete
© Shutterstock

Be to, antrą kartą organizuojamų mokymų „Ką ir kur pardavinėti 2019 metais?“ pranešėjas, skaitmeninės rinkodaros specialistas Justinas Mikulskis pastebi, kad naudinga paanalizuoti ir konkurentų veiksmus, o tuomet, išsiaiškinus visus veiksnius, galima nesunkiai įsivertinti, kurioje vietoje jūsų verslas gali laimėti, o kur dar vertėtų pasitempti.

„Dažniausia pradedančiojo verslininko klaida yra ta, kad informacija surenkama ir matoma, tačiau visai nežinoma, ką su ta informacija galima padaryti“, – atskleidžia J. Mikulskis.

Konkurentų stebėjimas

Vieni svarbiausių duomenų, pasak pranešėjo, yra duomenys apie jūsų būsimus konkurentus. Išsiaiškinus, ką panašios srities prekybininkai veikia internete, galima lengviau surasti nišą, kuri vis dar neužpildyta, ir imti prekiauti joje.

„Pačioje pradžioje verta išsitirti tiesioginius ir gretutinius konkurentus, kurie prekiauja panašiomis prekėmis. Taip pamatomi jų pagrindiniai srautų kanalai, o kartu ir neišnaudoti, kuriuose jūs ir galite sužibėti. Tam galima naudoti puslapį „Similar Web“, kuriame matyti, kuo naudojasi konkurentai, ir galbūt lengviau rasti pardavimo būdus, kuriuos jie jau yra atradę anksčiau, bei išnaudoti juos savo pardavimams“, – pasakoja pranešėjas.

Anot jo, „Similar Web“, atrodytų, pateikia elementarius duomenis, tačiau, tikslingai juos panaudojus, galima rasti labai įdomių įžvalgų.

„Jeigu norite konkuruoti, galite atsidaryti paprasčiausią „Excel“ lentelę, susirašyti ten dešimt tokių konkurentų ir pasižiūrėti, kur kas bando parduoti, ir taip rasti, kur yra jūsų potenciali niša“, – pataria J. Mikulskis.

Ar tinkamai naudojame „Google“?

Specialistas pastebi, kad nėra žmogaus versle, kuris nežinotų paprasčiausios „Google“ paieškos, tačiau vis dar atsiranda tokių, kurie ne iki galo išnaudoja visas šios platformos teikiamas galimybes.

„Jeigu jūs esate naujas rinkos žaidėjas ir norite įvesti savo produktą, nesvarbu, kokį, jums bus aktualūs vartotojų įpročiai ir elgsena. „Google“ tyrimų apie tai atlikta begalės ir kiekvienas gali suteikti neįkainojamų žinių“, – teigia pašnekovas.

Be to, J. Mikulskis skatina atkreipti dėmesį į tai, kiek konkurentai turi sukūrę nuorodų, pažiūrėti, kas yra „Google“ priskiriama kaip susiję su jais (angl. related).

„Tai padaryti paprasta, įvedant į paiešką konkurento pavadinimą ir greta įrašant „related“. Tada „Google“ parodo susijusias įmones ir mes galime matyti realią konkurencinę situaciją. Tai sumažina mechaninio darbo ieškant kitų konkurentų, nes visus juos parodo vienoje vietoje“, – dėsto pašnekovas.

Justinas Mikulskis
Justinas Mikulskis
© Asmeninio archyvo nuotr.

Be viso to, naudinga ir tikslinga ieškoti informacijos „Google Trends“, tačiau ne tendencijoms dėl pačių produktų nustatyti, o konkrečiai turiniui kurti.

„Ar jūs paklaustas galėtumėte pasakyti, ką geriau naudoti tekste, jeigu kažkuriai prekei taikote nuolaidą? Įvardyti tai kaip nuolaidą, akciją, išpardavimą ar dar kitaip? Kuriant turinį naudinga žinoti, kurie raktažodžiai yra populiarūs, todėl galima paimti ir pasižiūrėti tai per „Google Trends“, o tada įvertinti, kuriuos žodžius naudodami galėsite atsivesti didesnį srautą į savo puslapį“, – sako specialistas.

Nemokama irgi gerai

J. Mikulskis patikina, kad nebūtina ieškoti brangių įrankių, samdyti išskirtinių specialistų, vos pradėjus savo veiklą. Anot jo, galima nesunkiai rasti reikiamos informacijos ir pasinaudojant nemokamais, visiems prieinamais įrankiais. „Labiausiai išskirčiau visus „Google“ įrankius, verta sekti ir „Google Think Insights“. Jeigu norite žiūrėti dar giliau, visada verta išnaudoti „Similar Web“, „Alexa“ ar „SEMrush“, – vardija jis.

Detalus kelias

Kovo 26 d. vyksiančiuose mokymuose skaitmeninės rinkodaros specialistas J. Mikulskis, remdamasis aiškiais pavyzdžiais, parodys, kokios įžvalgos yra reikšmingos pradedant savo rinkodaros kampaniją, kokiomis priemonėmis naudotis ir kaip suprasti informaciją, kuri dažnai yra visai šalia, akivaizdžiai matoma, tačiau nepanaudojama tinkamai.

Kartu su juo patirtimi ir žiniomis dalysis dar trys praktikai, pranešėjai, sulaukę didžiulio ankstesnių mokymų dalyvių palaikymo ir susidomėjimo. Apie produktų paieškas ir tinkamiausios prekės radimą kalbės „Innovators Lab Limited“ bendraįkūrėjis, beveik 5 mln. dolerių apyvartą prekiaudamas platformoje „Amazon“ pasiekęs dr. Žydrūnas Stankevičius. „Dropshipingo“ ir geriausių tiekėjų paieškų paslaptis atskleis profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja Indrė Prichockaitė, o teisinius prekybos aspektus apžvelgs bei praktine patirtimi pasidalys advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke.

Keturių valandų intensyvus mokymasis vyks verslo miestelyje „Technopolis“. Kiekvienas mokymus išklausęs dalyvis gaus tai patvirtinantį pažymėjimą.

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
1.0000
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

1000 eurų kompensacija vairuotojams: kaip bus dalijami pinigai ir ką už juos reikės pirkti (178)

Vyriausybė trečiadienį patvirtino Nacionalinį oro taršos mažinimo planą, pagal kurį...

„Airbus“ mano, kad „Boeing“ pavyks greitai išsikapstyti iš „737 Max“ krizės

Pagrindiniam „ Airbus “ konkurentui „ Boeing “ pavyks greitai susitvarkyti su krize, kuri kilo...

Porošenka: Ukrainai gresia bankrotas, jei „PrivatBank“ bus grąžintas oligarchui Kolomoiskiui (11)

Ukrainos prezidentas Petro Porošenka , likus vos trims dienoms iki antrojo šalies prezidento...

„Bunazi“ ir Sveikų bioproduktų centras nubausti už klaidinančias reklamas

Įmonių konsultavimo bendrovei „Bunazi“, administravusiai svetainę ekogrožis.lt, ir Sveikų...

Kijevo apygardos teismas: „PrivatBank“ nacionalizuotas neteisėtai

Kijevo administracinis apygardos teismas ketvirtadienį paskelbė, jog didžiausias šalyje...

Top naujienos

Sezamai, atsiverk: Sutkus aukštų krašto apsaugos sistemos pareigūnų kabinetuose – kaip namie

Aukštų Lietuvos krašto apsaugos sistemos (KAS) pareigūnų kabinetuose Lietuvos verslo...

Dabartinė situacija NT rinkoje – nerami: būstų centre mažės, o kainos gali drastiškai pakilti

Nekilnojamojo turto (NT) rinkos aktyvumas pirmąjį šių metų ketvirtį nustebino tiek pardavėjus,...

„Uber“ ruošia naują plėtros strategiją, tik ji nebus pelninga

Jei norite tikėti, kad „ Uber Technologies Inc.“ gali iš nuostolingos pavėžėjimo bendrovės...

Ulanovui asmeniškai dėkojęs Jasikevičius: čia vyksta aukščiausio lygio atkrintamųjų krepšinis specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (64)

Iš skurdžių – į turtuolius. Prieš dvi dienas rezultatyvumo antirekordus fiksavęs Kauno...

Lietuviai parodė, kaip savarankiškai įsirengė butą: nuomininkai dėl jo rikiavosi į eilę (72)

Įsirengti būstą taip, kad jis išsyk taptų jaukiais namais – tai ne tik nelengva ir atsakinga...

„Žalgiris“ įspūdingai smogė atgal – šį sezoną pirmasis triumfavo „Fenerbahče“ tvirtovėje (822)

Eurolygos atkrintamosiose varžybose Kauno „Žalgiris“ iškovojo pirmą pergalę ir pirmą kartą...

Milda Sabienė: jei mylite savo vyrus, atostogos turėtų būti tokios (90)

Neseniai vykusioje pokyčių konferencijoje „Išdrįsk pradėti“ savo pranešimą skaitė ir...

Rungtynių didvyris apie pergalingą savo metimą: visiška nesąmonė specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (6)

Daug vandens nutekėjo nuo to laiko, kai Edgaras Ulanovas vedė į pergalę Kauno „Žalgirį“....

Orai: po apsiblaususių Velykų – tikra vasara (4)

Šiandien, penktadienį, Lietuvos orus dar lems giedro ir labai sauso anticiklono rytinė dalis.

Adamkaus paramos svoris: kiek balsų ji nulems? (408)

Reitingai turi savybę greitai nukristi, kam nors netikėtai išaiškėjus, o auga jie lėtai ir...