Perėmus prekių ženklus, be darbo gali likti 2 500 žmonių.

Administratorė „Deloitte“ pareiškime teigė, kad ASOS už 330 mln. svarų (372 mln. eurų) įsigis pagrindinius prekių ženklus – „Topshop“, „Topman“, „Miss Selfridge“ ir HIIT.

Visgi į sandorį nebus įtrauktos mažmeninės parduotuvės, todėl pavojus iškilo 2 500 darbo vietų, teigia šaltinis, susipažinęs su šiuo klausimu.

„ASOS įsigis prekių ženklus, intelektinę nuosavybę ir atsargas. Be to, maždaug 300 darbuotojų, dalyvaujančių projektavimo, pirkimo ir mažmeninės prekybos partnerystėse, pereis į ASOS“, – pranešė „Deloitte“ ir pridūrė, kad sandoris bus baigtas ketvirtadienį.

ASOS atskirame pranešime teigė, kad keturi garsūs „Arcadia“ prekių ženklai puikiai „derės“ su bendrovės jaunatviška klientų baze Didžiojoje Britanijoje.

„Šis įsigijimas yra gera strateginė galimybė įgyvendinant mūsų misiją tapti „numeriu vienas“ dvidešimtmečių mados gerbėjų akyse visame pasaulyje“, – sakoma pranešime.

„Tai yra stiprūs prekės ženklai, kurie gerai atspindi mūsų pagrindinę klientų bazę <...> ir yra įsitvirtinę tiek JAV, tiek Vokietijoje – dviejose pagrindinėse mūsų strateginėse rinkose,“ – teigė bendrovė.

Pranešimas paskelbtas po to, kai ASOS varžovė „Boohoo“ penktadienį paskelbė vedanti derybas su „Arcadia“ administratore dėl kitų trijų jos prekės ženklų „Dorothy Perkins“, „Wallis“ ir „Burton“ – įsigijimo.

Praėjusią savaitę „Boohoo“ taip pat susitarė dėl bankrutavusios universalinių parduotuvių tinklo „Debenhams“ intelektinės nuosavybės perėmimo.

Tiek „Arcadia“, tiek „Debenhams“ bankrutavo gruodį, o be darbo gali likti 25 000 žmonių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)