DELFI skaitytoja pasakoja neseniai buvusi paprašyta su draugėmis neiti į apatinių drabužių parduotuvę, jei neketina nieko pirkti. Pardavėja motyvavo, kad lankytojus skaičiuoja automatinė sistema, ir jeigu nieko neperkančių skaičius išaugs, ši gaus pylos.

„Šventėme draugės mergvakarį ir su kitomis merginomis sugalvojome jai dovaną - už pinigus, kuriuos ji gavo už atliktas užduotis, ji galėjo išsirinkti ką nors iš apatinių parduotuvės. Pardavėja -konsultantė mus pamačiusi buvo labai nustebusi (mūsų buvo 9 merginos), todėl turėjome jai paaiškinti, kad tai yra mergvakaris ir būsima jaunoji nori sau išsirinkti dovaną. Ji pasakė „gerai, bet tik neikit visos į parduotuvę, nes man skaitliukas skaičiuoja apsilankymus, o jeigu aš nieko neparduodu, būna blogai“, - pasakoja Rimantė. Ji pasakoja buvusi nusivylusi, kad draugės neteks tokios mergvakariui suplanuotos pramogos – padėti būsimai nuotakai išsirinkti apatinius drabužius.

„Savaime aišku, mes nusivylėme, nes norėjome draugei patarti, kokius apatinukus nusipirkt. Bet dalis mūsų buvo priversti laukti už parduotuvės ribų. Kol draugė išsirinko apatinius, spėjome ir kavos išgerti ir pasipiktinti pardavėja. Tiesa, vėliau pardavėja atsiprašė“, - prisimena Rimantė.

Dvejus metus drabužių parduotuvės vadove dirbusi Ieva pasakoja, kad tokie magnetiniai vartai iš tiesų veikia – skaičiuoja lankytojus, kiek iš jų kažką nusiperka, o priklausomai nuo rezultatų personalas giriamas arba peikiamas. Tačiau pardavėjos neturi prašyti žmonių likti už durų.

„Ta mergaitė tikriausiai labai prigąsdinta. Negalima neleisti klientų į parduotuvę. Tie vartai yra tam tikram aukštyje, todėl kartais būna, kad ateina pakankamai aukštas vaikas ir bėgioja pirmyn atgal, jis gali „prisukti“ pakankamai „apsilankymų“. Vaikų galima paprašyti, kad neitų ir nejudintų tų vartų, bet ne suaugusių, juk jei jie neperka šiandien, kitą dieną gali užsukti ir kažką įsigyti“, - pasakojo Ieva. Prieš metus pakeitusi darbą buvusi parduotuvės vadovė prisimena, kad pagal šeimininkų nurodymus, anuomet apsipirkti turėjo daugiau nei pusė užėjusių klientų.

„Jie mato, kad ateina penki šimtai per savaitę, o apsiperka tik šimtas. Tada prasideda klausimai kolektyvui: kodėl kodėl kodėl? Bet jei nepavykdavo pasiekti rezultatų, giriamas arba kritikuojamas buvo visas kolektyvas. Jeigu pavykdavo pasiekti geresnių rezultatų – gaudavome premiją. Tačiau negalima prašyti žmonių likti už durų“, - sakė Ieva.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją