„Mes į šią šalį vežame rąstinius namus. Kai prasidės atstatymas, mūsų veikla ten gali suaktyvėti”, – svarstė „Jūrės medžio” generalinis direktorius Donatas Veinšreideris.

Tačiau yra ir tokių verslininkų, kuriems žemės drebėjimas tolimoje šalyje gali virsti rimtu galvos skausmu. „Linomeda” pernai Japonijoje pardavė linų už 700 tūkst. Lt – apie trečdalį įmonės produkcijos. „Vienas iš didžiųjų tiekėjų jau įspėjo, kad nemažai jo klientų buvo nusiaubtuose regionuose. Todėl užsakymų gali sumažėti”, – kalbėjo „Linomedos” pardavimų vadovė Inga Lukauskienė.

Nežinia dėl ateities jaudina ir japoniškų automobilių platintojus Lietuvoje. Mat „Toyota”, „Honda”, „Nissan” ir „Subaru” sustabdė savo gamyklas, kurios tiekė detales mašinų surinkėjams visame pasaulyje.

„Apie padėtį žinome tik iš žiniasklaidos. Tos žinios kelia nerimą. Oficialių naujienų apie automobilių tiekimą dar neturime, matyt, viskas dar tikslinama”, – sakė „Toyota” automobiliais prekiaujančios „Mototojos” pardavimų vadovas Gintaras Sudaras.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją