„Pietų Korėjos priemonės yra susijusios su komercinių laivų statyba, plėtra, pardavimu ir rinkodara. Tarp tokių laivų - skirti plukdyti naftą, suskystintas gamtines dujas ir laivybos konteinerius“, - rašoma Japonijos skunde.

Japonijos teigimu, Pietų Korėja ėmėsi įvairių priemonių padėti šalies laivų statytojams. Tarp priemonių - tiesioginis finansavimas, padėjęs laivų statybos įmonėms „išlikti paviršiuje“, laivų kainoms staigiai krintant. Taip pat, pasak skundo, Pietų Korėja padėjo parduoti laivus, taip skatindama prekybą žemos paklausos laikotarpiu.

Skunde aprašoma „Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering“ restruktūrizacija nuo 2015 m., kai įmonė gavo Korėjos plėtros banko ir Korėjos eksporto-importo banko paskolas, bei kitų Korėjos laivybos sektoriaus įmonių restruktūrizacija nuo 2007 m.

Kitos skundžiamos priemonės yra subsidijos senų laivų pakeitimui naujais ekologiškais laivais ir draudimo paslaugos.

Pastaraisiais metais Pietų Korėjos laivų statybos ir laivybos įmonės vykdė didžiulius restruktūrizacijos darbus dėl lėtėjančio pasaulinės paklausos augimo ir kylančios Kinijos konkurencijos.

Pietų Korėja turi per 60 dienų atsakyti į Japonijos skundą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją