„UniCredit“ kibernetinio saugumo komanda identifikavo incidentą, susijusį su 2015-aisiais sukurta informacijos rinkmena, kurioje buvo saugomi 3 mln. klientų duomenys“, – teigiama banko pranešime.

Programišiai pasiekė klientų informaciją apie jų „gyvenamąsias vietas, telefono numerius ir elektroninio pašto adresus“, tačiau neturi „su banku susijusių detalių ir negali pasiekti klientų banko sąskaitų bei vykdyti neautorizuotus veiksmus“, priduriama banko pranešime.

Apie šį incidentą pranešta policijai, ir bus vykdomas vidinis tyrimas. Bankas teigė susisieksiantis su potencialią žalą patyrusiais klientais.

Pasak naujienų agentūros ANSA, policijos šaltiniai sakė, kad duomenys buvo perkelti į juodąjį internetą, o bankas tiria kitus duomenų pažeidimo atvejus.

ANSA teigė, kad „UniCredit“ atrado dar vieną 2017-ųjų liepą įvykusį duomenų saugumo pažeidimą, kurio metu programišiai pasiekė 400 tūkst. klientų paskolų informaciją.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)