Gegužės 27 d. bendrovei „British Airways“ teko atšaukti visus skrydžius iš Londono Hitrou ir Getviko oro uostų dėl didelio masto kompiuterių sistemos sutrikimo. Nepatogumų patyrė apie 75 tūkst. keleivių, tie keleiviai, kuriems pavyko persėsti į kitų oro linijų reisus, buvo priversti keliauti be bagažo. BA veiklos sutrikimas sutapo su tik prasidėjusiomis moksleivių atostogomis Jungtinėje Karalystėje. Prie įprastinio darbo grafiko oro transporto vežėjai pavyko sugrįžti tik po kelių dienų.

„British Airways“ teigimu, problemą sistemose sukėlė elektros tiekimą vienai pagrindinių duomenų saugyklų atjungęs inžinierius. Vėliau minėtasis inžinierius pats atstatė elektros tiekimą, tačiau nesugebėjo tinkamai sujungti laidų, tad sistemos veikimas buvo pažeistas.

Nepaisant papildomų išlaidų, britų oro linijų BA savininkei „International Airlines Group“ (IAG) pavyko 13,8 proc. padidinti pusmečio veiklos pelną iki 898 mln. eurų.

Pagrindinė bendrovė IAG, kuriai priklauso „Iberia“, BA, „Aer Lingus“ ir „Vueling“, prognozuoja, kad per visus 2017 metus jai pavyks pagerinti veiklos pelną.

Bendrovės pajamos vienam keleiviui padidėjo 1,5 proc. - tai pirmas prieaugis nuo 2014 metų.

Problemos, sutrikdžiusios sistemų darbą gegužę, priežastis ligi galo taip ir liko neišaiškinta, IAG kreipėsi į nepriklausomą bendrovę su prašymu ištirti incidentą.

IAG generalinis direktorius Willie Walsh gina bendrovės pastangas kompensuoti keleiviams už nepatogumus, kilusius dėl IT sistemų sutrikimo.

„Mes darome viską, kad galėtume kompensuoti keleiviams už patirtus nepatogumus, tačiau tai tik pavienis įvykis, ir manyčiau, kad turėtumėte sutelkti dėmesį į tai, kad BA keleivių srautai toliau auga“, - sakė jis BBC „Today Programme“ žurnalistams.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją