aA
Madrido taksi vairuotojai pirmadienį pradėjo neterminuotą streiką prieš internetinius pavėžėjimo paslaugų teikėjus, kaip „Uber“, prisijungdami prie kolegų iš Barselonos, kurie streikavo prieš 3 dienas.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Barselonos taksi darbuotojai, apsivilkę geltonas liemenes, kaip ir gerai žinomi protestuotojai kaimyninėje Prancūzijoje, blokavo centrines gatves ir bandė įsiveržti į Katalonijos regiono parlamentą, tačiau buvo sustabdyti policijos.

Katalonijos policijos atstovo Mossoso d'Esquadra teigimu, policija streikuotojus sutramdė lazdomis, tačiau trys pareigūnai buvo sužeisti daiktų, kuriuos į policijos pareigūnus mėtė demonstrantai.

Tuo tarpu Ispanijos sostinėje šimtai taksi vairuotojų susirinko centrinėje Saulės aikštėje prie pat Madrido regioninės vyriausybės. Taksistų streikas Madride prasidėjo likus vos 2 dienoms iki vienos didžiausių pasaulyje tarptautinės turizmo parodos „Fitur“.

Ispanijos taksi vairuotojai skundžiasi dėl neva nesąžiningos pavėžėjimo programėlių, kaip „Uber“ ir „Cabify“, veiklos. Taksistų teigimu, pavėžėjimo programėlių vairuotojų veikla nėra taip pat griežtai reguliuojama.

Sandra Serrano, 32 metų amžiaus taksi vairuotoja Madride, tikino, kad pavėžėjimo programėlėmis besinaudojantys vairuotojai turi būti griežčiau reguliuojami, nes „jie važinėja gatvėmis ir pasiima mūsų klientus, o mums tai jau atsibodo“.

„Neprieštaraujame jų veiklai, tačiau ji turi būti reguliuojama“, - Saulės aikštėje protestuojanti moteris sakė naujienų agentūrai AFP.

Tuo tarpu Barselonoje pavėžėjimo programėlėmis besinaudojantys vairuotojai pradėjo savo protestą, iš dalies užblokuodami Įstrižąjį prospektą. „Uber“ ir panašiomis programėlėmis klientus susirandantys vairuotojai pyksta dėl naujo reguliavimo, kurį penktadienį atskleidė Katalonijos regiono parlamentas. Pagal naująjį reguliavimą, klientai turės užsisakyti pavėžėjimo paslaugą likus bent 15 minučių iki tol, kol jie įlips į automobilį.

Katalonijos regiono parlamento sprendimas supykdė ne tik „Uber“ vairuotojus, bet ir tradicinius taksistus, kurie tikino, kad pavėžėjimo paslaugų programėlės pagal įstatymą neteikia taksi paslaugų, todėl jos turi būti užsakomos iki kelionės likus bent 12 valandų.

Angelis Ionas, dirbantis „Cabify“, kaltino taksi vairuotojus siekiant išmesti iš pavėžėjimo verslo konkurentus.

„Kadangi iki šiol taksi vairuotojai nesulaukdavo konkurencijos, jie užsidirbdavo daug be jokių pastangų. Dabar, atsiradus konkurencijai, jie turi prisitaikyti, sumažinti kainas, kaip bet koks kitas verslas“, - agentūrai AFP sakė A. Ionas.

Be kita ko, „Uber“ ir panašių programėlių vairuotojai skundėsi, esą taksi vairuotojai neretai daužo jų automobilius. Mohamedas Bermadas, 55 metų alžyrietis, teigė, kad per 20 mėnesių laikotarpį, kai jis dirbo „Cabify“, jo automobilio langai buvo sudaužyti dukart, o kartą buvo pradurtos padangos.

„Taksistų problema yra ta, kad jie užstrigo laike. Kai atvykau į Ispaniją prieš 35 metus, buvo tik viena televizijos stotis ir viena telefonų bendrovė. Pažiūrėkite, kiek jų yra dabar“, - AFP piktinosi M. Bermadas.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasauliui kratantis „Huawei“, Maduras skelbia apie bendradarbiavimą su kinų milžinu (7)

Venesuela visą šalį apimančio 4G ryšio tinklą kurs kartu su Kinijos telekomunikacijų milžinu...

Kinija: dėl „Boeing 737 Max“ skrydžių draudimo praradome per 500 mln. eurų (2)

Kinijos oro linijų nuostoliai, patirti dėl „Boeing 737 Max“ skrydžių draudimo, iki birželio...

Kaip keliauja Lietuvos vidurinioji klasė: nesarmata čiupti ir paskutinės minutės pasiūlymus (70)

Ekonomistai kalba, kad ateinanti krizė bus kitokia, tačiau gyventojai nekreipia dėmesio į kalbas...

„Facebook“ kitąmet paleis savo kriptovaliutą (16)

Didžiausias socialinis tinklas „Facebook“ jau užbaigia planus įvesti savo kitais metais...

Aplinkos ministras grasina stabdyti finansavimą Sapiegų parkui Vilniuje tvarkyti (12)

Vilniaus miesto savivaldybei neatsižvelgus į Antakalnio bendruomenės kritiką dėl medžių kirtimo...

Top naujienos

Įvykiai, pakeitę pasaulį: SSRS griūtis. Laukiniai, laukiniai rytai ir lūžio taškas, po kurio Rusijai nebebuvo kelio atgal (0)

Krentanti, besiblaškanti ir beviltiškai pasimetusi. Tokios būklės Rusija pasitiko paskutinį...

Atostogos kaime – lietuviai noriai moka už buvimą be interneto ir nakvynę medyje (6)

Vasaros kelionę į kaimą kai kas dar pamena, kaip tremtį, kai vietoj žaidimų su kiemo draugais...

Savaitgalį teks pamiršti vasarišką šilumą: vėjo gūsiai sustiprės iki pavojingų 15-18 m/s (5)

Savaitgalį orai bus gerokai vėsesni nei didžiąją šios savaitės dalį.

Naktinis reidas Vilniuje: dėl pirkinio internetu abiturientas pateko į nepavydėtiną situaciją (7)

Triukšmingai mokyklos baigimą šventę abiturientai neprasprūdo po reidą sostinėje surengusių...

Teismo medicinos ekspertas: per savo praktiką mačiau tik du atvejus, kai „mirusieji" atsigavo morge (53)

Teismo medicinos eksperto darbas – neabejotinai vienas iš mažiausiai trokštamų darbų pasaulyje....

STT pradėtas korupcijos tyrimas atskleidė šokiruojančius verslininko pomėgius: prašau, tik neišduokite (99)

Specialiųjų tyrimų tarnyboje ( STT ) pradėtas tyrimas dėl galimo kyšininkavimo, papirkimo ir...

Po klausimo apie tikslus finale Adomaitis nesusilaikė nuoširdžiai dėkojo Galdikui (50)

Ir Vilniaus „Rytas“ tiesiausiu keliu nuskuodė į „Betsafe-LKL“ finalą: penktadienį...

Du benzingalviai leidosi į unikalią kelionę: „Passat-Krokodilu“ važiuoja iš Kinijos į Austriją užsuko ir į Lietuvą (63)

Daugelis išgirdęs pasiūlymą į, pavyzdžiui, už 1000 kilometrų esančią šalį keliauti...

Paskutiniuose debatuose – asmeniškas klausimas apie Dievą ir netikėtas Šimonytės atsakymas apie „užknistus“ mokytojus papildyta (650)

Kandidatai į Prezidentus, Ingrida Šimonytė ir Gitanas Nausėda paskutiniuose LRT...

Maksvytis siūlė dėmesį atkreipti į provokatorių Echodą: jis – ir smaugė, ir boksavosi (22)

Klaipėdos „Neptūnui“ nepavyko Vilniuje išlyginti „Betsafe-LKL“ pusfinalio serijos rezultato...