Elektroninio sporto organizacijos „Team Atlantis“ direktoriaus Žygimantas Kriščiūnas pridūrė, kad profesionalūs žaidėjai kalbasi su sporto psichologais, treneriais, analitikais.

„Kadangi ant stalo yra daug pinigų, tai tikrai didžioji dalis tai vertina kaip darbą, o ne kaip pramogą“, – antradienį laidoje DELFI 11 sakė jis.

Populiariausi žaidimai

S. Dailidonytė pasakojo, kad šiuo metu bene daugiausiai dėmesio sulaukia žaidimas „Fortnite“.

„Neseniai praūžė „League of Legends“ pasaulio čempionatas, taip pat įdomūs pastarieji atnaujinimai „Counter-Strike: Global Offensive“.

Tai trys labiausiai vyraujantys žaidimai rinkoje, bet nereikėtų pamiršti ir „Playerunknown’s Battlegrounds“, kuris bando konkuruoti su „Fortnite“. Neseniai išėjęs „Call of Duty“ taip pat bando užimti tam tikrą rinkos dalį, tik jam sekasi šiek tiek sunkiau“, – sakė ji.

Pašnekovė teigė, kad bando keisti visuomenės nuomonę apie žaidimus ir e. sportą.

„Vis dar nežiūrima į tai, kaip į ateities profesiją. Bandome šį požiūrį keisti, nes žaidimai ne tik pramoga“, – sakė ji.

Susidomėjusius e. sportu S. Dailidonytė ragino prisijungti prie „Twitch“ platformos.

Žygimantas Kriščiūnas

Pagrindinis užsiėmimas

R. Mikuckis sakė, kad transliacijos „Twitch“ ir žaidimas „Counter-Strike“ yra pagrindiniai jo užsiėmimai.

„Aš transliuoju lietuviškai, todėl 90 proc. mano auditorijos yra lietuviai“, – pasakojo jis.

R. Mikuckio komanda „1337HUANIA“ neseniai laimėjo turnyrą „GameOn“.

„GameOn“ vyko tik finalai, dvikova prieš estų komandą. Iš mūsų pusės pasiruošimas turnyrui nebuvo labai didelis, nes mes esame „miksas“, o ne komanda, tai – individualūs į penketą susirinkę žaidėjai. Ta pačia sudėtimi žaidžiame 2 metus, išeina ilgas laikotarpis pasiruošti ir sugebėti laimėti.

Tai lieka ir pramoga, nes tai yra patinkantis dalykas. Turi būti labai stiprus, kad išliktum geriausiu šioje scenoje. Esi priverstas į tai žiūrėti kaip į darbą, jei nori kažko pasiekti“, – apie pasiruošimą pasakojo jis.

Nori tapti geriausiais

„Team Atlantis“ vadovas Ž. Kriščiūnas pasakojo, kad pats anksčiau žaidė „League of Legends“, vėliau perėjo prie socialinių tinklų administravimo.

„Norėjau pažiūrėti, kaip organizacija atrodo ne iš žaidėjo, o iš administracijos pusės.

Dabar mano vaidmuo – ieškoti partnerių, investicijų, kartu plėsti projektą ir galvoti kaip tapti pirmaujančia organizacija Europoje. 2018 metais tapome geriausia organizacija „Fortnite“ Europoje, o dabar norėtųsi tapti geriausia bendrai, galbūt ir pasaulyje“, – sakė jis.

Ž. Kriščiūno manymu, e. sporto ateitis daug žadanti.

„Žaidimų rinkos vertė kasmet auga po 30–40 proc. Beveik prilygsta filmų industrijai. Manau, kad jos laukia geresnė ateities nei tradicinio sporto. Drąsiai pasakyta, bet manau, kad bus taip“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (96)