Į portalą DELFI kreipėsi skaitytoja Karolina pasidalinusi savo nepavykusiu internetiniu pirkiniu – gėlių puokšte. Pasak jos, nuotraukomis apgaudinėjami pirkėjai, o pinigų, už nekokybišką puokštę neatitinkančią nuotraukos, niekas nesiruošia grąžinti.

„Kadangi gyvenu Ispanijoje ir nepavyksta visuomet būti namuose per tokias šventes kaip tėvų gimtadieniai, ar mamos diena, ar tėčio diena, labai dažnai naudojuosi „Interfloros“ paslaugomis. Užsakau gėles su pristatymu į namus. Viskas visuomet būdavo gerai, tačiau jau vieną kartą gavau iš mamos komentarą, kad atsiuntė labai pavytusias gėlęs. Bet iš pradžių dar jokių priekaištų nesakiau, nes visko pasitaiko versle. Sausio 16 dieną buvo mamos gimtadienis, ta proga užsakiau mažą gėlių puokštę, kuri kainavo apie 29 eurus, o pristatymas kainavo 7,50 Eur. Mama nežinojo, kokias užsakiau, bet kai tik gavo, atsiuntė nuotrauką, ką gavo. Kai pamačiau nuotrauką, net išsižiojau. Tai visiškai neatitiko to, ką užsakiau. Tuomet dar kartą specialiai užėjau į internetinę svetainę ir palyginau tą puokštę, kurią užsakiau. Man tai – dvi skirtingos puokštės. Kokybes prasme taip pat. Kitą dieną ta puokštė nuvyto, tai praktiškai vienadienis variantas“, – nusivylimo neslėpė Karolina.

Skaitytoja palygino puokštę internete ir realybėje

Kaip pasakoja mergina ji susisiekė su klientų aptarnavimo skyriumi. Tačiau jai atsakyta, kad puokštė atitinka esančią įmonės tinklalapyje, tik nufotografuota ne tame pačiame apšvietime ir iš kito kampo.

„Iš tikrųjų svetainė nė neduoda galimybės palyginti puokščių dydžius. Jei paspaudi, kad nori mažos, ta puokštė nuotraukoje tokia pati, ji nekinta. Jie man bandė aiškinti, kad jų floristai dirba pagal aukštus standartus, kad puokštė iš tikrųjų buvo graži ir iš kokybiškų gėlių, kad spalviškai viskas atitinka. O štai mano atsiųsta nuotrauka padaryta blogame apšvietime, ne tuo kampu ir dėl to neatitinka tos nuotraukos, kuri yra svetainėje. Tačiau ten ne apšvietimo ir ne kampo klausimas. Ryškiai matosi, kad spalvos visiškai ne tos. Bandžiau su jais aiškintis ir sakau, kad esmė tame, jog jūs dezinformuojate žmones, nes puokštė neatitinka to, ką rodote savo svetainėje. Jei būčiau mačiusi, kokią puokštę padarys floristai, nebūčiau niekada rinkusis tos puokštės pirkti savo mamai.

Puokštė po dviejų dienų

Jie pinigų atiduoti nesutiko, nes bandė įrodyti, kad floristai dirba pagal aukštus standartus, kad čia blogai nufotografuota“, – aiškino Karolina ir pridėjo nuotrauką, kaip puokštė atrodo po poros dienų.

Mergina teigė svarstanti dėl šio incidento kreiptis ir į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Įmonė: padaryta puokštė atitiko visus standartus

DELFI gautuose „Interfloros“ atsakymuose patvirtintas skaitytojas pasakojimas. Tikinama, kad ne padaryta puokštė yra ne kokybiška, o nuotrauka. Kaip įrodymas prisegta floristų padaryta puokštės nuotrauka. Taip pat tikinama, kad buvo naudojamos kokybiškos gėlės, tačiau puokštė nuvysti galėjo dėl netinkamos priežiūros.

Įmonės atsiųsta puokštės nuotrauka

„Puokštė yra tikrai padaryta gerai, atitinka 29 eurų vertę. Mūsų tinklalapio nuotraukos ir klientės atsiųsta nuotrauka labai skiriasi. Puokštė yra nekokybiškai nufotografuota, nuotraukos kokybė labai bloga, todėl ir skirtumas atrodo labai didelis. Skiriasi spalva ir dėl fotografuojamo atstumo puokštė neatitinka dydžio. Dėl to gali būti dydžio skirtumas t.y. atrodyti mažesnė negu ji iš tiesų yra. Be to, klientės nuotraukoje matosi, kad puokštė yra atrišta.

Nuotraukoje pavaizduota puokštė yra tarpinio dydžio tarp „Aukso vidurys“ ir „Deluxe“. Klientė buvo užsisakiusi mažą puokštę už 29 eurus ir tikrai ši puokštės kaina atitiko užsakytos puokštės dydį. Mes gavome patvirtinimą iš mūsų partnerio floristo, kuris aptarnavo užsakovę, turime įrodymų, kad buvo panaudotos ir pristatytos šviežios ką tik gautos gėlės.

Gėlės yra labai kaprizingos, todėl gavus gėlių puokštę dovanų, reikia ja pasirūpinti, reikia nupjauti kotelius, įmerkti į indą, turintį pakankamai vandens. Gėlėms nepatinka sausas oras, taigi galėjo būti ir taip, kad puokštė nebuvo tinkamai prižiūrėta, todėl gėlės nuvyto“, – rašoma atsiųstuose atsakymuose DELFI.

Pasiteiravus, ar dažni tokie atvejai, kai klientai kreipiasi dėl puokščių neatitikimų nuotraukose ir realybėje, gautas atsakymas, kad „ne dažnai, bet kartais tenka susidurti su klientais kurie piktnaudžiauja paslaugomis, bet visi skundai išsprendžiami pozityviai ir niekados neturima problemų“.

Taip pat siųstuose atsakymuose pridedama, kad paprastai įmonė kiekvieną situaciją sprendžia individualiai, bendraujant su pačiu klientu.

„Jeigu klientas nesutinka su „Interfloros“ sprendimu, tada patariame kreiptis į kokybės inspekciją“, – pridedama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (93)