„Nepaisant Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje atsiradusio naujo žaidėjo ir dar paaštrėjusios konkurencijos, praėję metai mums buvo sėkmingi ir pelningi: pavyko sutvirtinti „Iki“ pozicijas ir pagerinti veiklos rezultatus. Didžiausias nuopelnas – „Iki“ darbuotojų. Visi kartu siekėme didinti pirkėjų pasitenkinimą ir būti kokybiško apsipirkimo lyderiais“, – sako G. Rog.

Anot jo, pirkėjai įvertino praėjusiais metais IKI parduotuvėse pradėtus taikyti sprendimus: vaisių ir daržovių šviežumo garantiją, nuolat parduotuvėse kepamą duoną, dėmesį aukštos kokybės lietuviškai mėsai prekių asortimente. Sėkminga buvo ir parduotuvių tinklo plėtra.

„Praėjusiais metais nemažai investavome ir į darbuotojų mokymus bei produktyvumo didinimą, o jam išaugus, didėjo ir darbuotojų atlygis. Be to, daug dėmesio skyrėme procesų efektyvumo didinimui bei geresniam planavimui, o tai taip pat prisidėjo prie prekybos tinklo pajamų ir pelningumo augimo“, – sako G. Rog.

Jo teigimu, šiemet „Iki“ ir toliau siekia stiprinti savo pozicijas rinkoje, suteikti pirkėjams aukščiausios kokybės apsipirkimo patirtis ir pasiūlyti platų kokybiškų prekių asortimentą.
Iš viso prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje valdo 232 parduotuves.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)