Po ilgus dešimtmečius trukusio augimo didžiausias pasaulyje baldų parduotuvių tinklas, bandydamas konkuruoti su kylančiais internetiniais prekiautojais, kaip „Amazon“ ir „made.com“, tuo pačiu bando išlaikyti pirkėjams gerai pažįstamą prieinamumą augančių išlaidų akivaizdoje.

IKEA pagrindinė įmonė „Inter IKEA“ pirmadienį pranešė, kad įmonės metinis pelnas nuo 2017 m. rugpjūčio iki šių metų rugpjūčio sudarė 1,45 mlrd. eurų.

„Inter IKEA“ skelbė apie 12 proc., iki 25,5 mlrd. eurų, išaugusius pardavimus, tačiau tikino, kad išlaidos, daugiausia dėl didesnių medienos ir metalų kainų, išaugo.

„Matome išaugusias žaliavų kainas. Matome muitų tarifų keliamus iššūkius. Matome kylančius atlyginimus. Dėl šių priežasčių susiduriame su augimo sulėtėjimu“, - kalbėjo „Inter IKEA“ finansų direktorius Martinas van Damas.

„Būtų labai paprasta tiesiog padidinti kainas, tačiau tai neveikia, jei mes norime užtikrinti, kad IKEA kainos išliktų žemos. Būtent dėl to turime pasitenkinti mažesniu pelnu, taip išlaikydami gerą viso tinklo įvaizdį“, - tikino M. van Damas.

Rugpjūčio pabaigoje daugiau nei 50 šalių buvo įkurta iš viso 422 IKEA parduotuvės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)