„Telefonu paskambinę sukčiai prisistato „Ignitis“ atstovais ir teigia, kad klientai turi skolų, kurias reikia kuo skubiau apmokėti. Tačiau paprašyti patikslinti detales, sukčiai skambučius nutraukia.

„Ignitis“ atstovai niekada apie skolas nepraneša skambučiais. Klientus apie susidariusias skolas visų pirma informuojame elektroniniu paštu, trumposiomis žinutėmis ir/arba tradiciniu paštu. Svarbu pabrėžti, kad informuodami trumposiomis žinutėmis apie skolas, pateikiame tik faktą, kad yra įsiskolinimas, tačiau nenurodome jokių sąskaitos numerių, kur reikėtų pervesti pinigus“, – teigė įmonė.

Taip pat buvo aiškinama, kad„Ignitis“ atstovai niekada neprašo žmonių elektroninės bankininkystės prisijungimų ar perduoti grynųjų pinigų atvykusiems asmenims.

„Visada prašome atsiskaityti jums įprastais būdais: elektroninėje savitarnoje, elektronine bankininkyste ar įmokų surinkimo vietose“, – skelbė įmonė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)