Paskutinės kartos “Mazda 323” Lietuvoje, o ir Vakarų Europoje, nesudarė bent kiek rimtesnės konkurencijos tokiems klasės lyderiams kaip “Peugeot 307”, “Opel Astra”, “Renault Megane” ar “Volkswagen Golf”.

Reklama, kurioje po “Mazda 3” nuotrauka įdėtas užrašas “Verčiau prancūzai ir toliau gamintų kvepalus”, ne tik patraukė potencialių pirkėjų dėmesį, tačiau ir iššaukė konkurentų nepasitenkinimą, kurie kaltina “Mazda” atstovą “Vilniaus Vistą” nekorektišku ir nesąžiningu bandymu paveikti vartotojus, tačiau greitų konkrečių atsakomųjų veiksmų nežada imtis.

Bendrovės “Veho” “Citroen” pardavimų vadovė Renata Odinienė teigė, jog šią reklamą vertina teigiamai, nes ji parodo, jog “Citroen” ir kiti prancūziški automobiliai vertinami labai gerai. R.Odinienė sakė, kad, pasikalbėję su “Peugeot” atstovais, nutarė nesiimti jokių atsakomųjų veiksmų. Gana ramiai į tokią “Mazda 3” reklamą žiūri viena “Renault” atstovių “Lautra Motors”. Kaip teigė pardavimų vadovas Arūnas Volungevičius, bendrovė nesiruošia į tai kaip nors reaguoti. Tuo tarpu kiti prancūziškų automobilių atstovai sureagavo kiek nervingiau.

Kaip teigė bendrovė “Vilniaus Vista”, kuri yra “Mazda” automobilių importuotoja Lietuvoje, naujoji reklama nėra jų idėja: ši reklaminė kampanija vyksta visose Baltijos šalyse ir Suomijoje. “Vilniaus Vista” manymu, reklama neperžengia korektiškumo ribų, tiesiog yra agresyvesnė už iki šiol įprastas.

Reklama svarbu, tačiau pirmiausia potencialius pirkėjus tikimasi patraukti ne pačia reklama, kuri tik padeda atkreipti dėmesį į naują produktą, o naujojo “Mazda 3” savybėmis ir išvaizda. “Iš esmės tai visai kitas automobilis nei 323, todėl su juo siejame ambicingus planus. Sekančiais metais tikimės užimti apie 12% kompaktinių automobilių segmento”, – teigė “Vilniaus Vista” atstovas.

Tokie “Vilniaus Vista” planai skamba išties labai optimistiškai, juo labiau, kad tuo pat metu rinkoje debiutuos ir naujos kartos “Volkswagen Golf” bei “Opel Astra”.