„Best secret“ – Europos internetinė rūbų parduotuvė, kuri nuo pernai metų rugpjūčio tapo prieinama ir lietuviams.

Įmonės puslapyje teigiama, kad ji siūlo apie 3 tūkstančių skirtingų prekinių ženklų produkcijos su nuolaidomis, tačiau šios parduotuvės įdomybė, kad ji prieinama ne visiems.

Įmonės puslapyje teigiama, kad čia apsipirkti gali tik specialūs nariai, o norint gauti narystę, turi gauti pakvietimą iš kito nario, tačiau kompanija, kaip pabrėžiama, naujų narių priimti neprivalo, o narystė negali būti perleidžiama kitiems asmenims.

Apie tokią marketingo strategiją „Delfi“ pasiteiravo marketingo specialisto Lino Šimonio. Jis pasakojo, kad tai – klasikinis psichologinis dalykas.

„Visi mes esame šiam dalykui paveikūs, kad kuo retesnis dalykas, tuo mes jo labiau norime. Tai – vienas iš klasikinių įtakos darymo būdų, kad prieinama ne visiems. Tuo pasižymi visi brangūs dalykai, tarkime, brangūs automobiliai.

Tiesiog norima padaryti, kad tie, kurie ten nori pirkti, kad jie ten jaustųsi išskirtiniai, kitokie. Labai svarbu tik, kokias realias prekes, papildomą naudą, žmogus ten atėjęs gaus.

Jeigu jis matys, kad ten prekės tos pačios, kaip ir kioske už kampo, na, kam jam ta narystė tada reikalinga, bet jei bus išskirtinės prekės, išskirtinės kainos ar kažkokios sąlygos, tai gali ir pasiteisinti“, – komentavo L. Šimonis.

Kaip pavyzdį jis pateikė ir „PROMO Cash&Carry“ tinklą.

„Jis – tos pačios narystės tinklas. Praktiškai ten gali užeiti beveik visi, bet teoriškai ne visi pirkti“, – teigė jis.

Bendrai, pasak specialisto, pasaulyje tokia strategija nėra dažnai naudojama.

„Ji dažniau naudojama ne prekyvietėje, parduotuvėje, o kažkokiai prekei.

Tarkime, kad yra kažkoks ribotas prekės kiekis ar parduodama tik kažkokiems asmenims, turintiems rekomendacijas, kaip, pavyzdžiui, tam tikri automobiliai. Nori įsigyti, tu turi turėti rekomendaciją, kad bet kas ja nevažinėtų“, – sakė L. Šimonis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)