Peno tokioms kalboms davė ir pats „Lukoil“. Rusiško kapitalo degalų koncernas, kuris pardavė degalų tinklą Ukrainai, ieško verslo pirkėjų Rytų Europoje. Tačiau bendrovės „Lukoil Baltija“ vadovas Ivanas Paleičikas teigė, jog tai yra normali praktika visame pasaulyje.

„Kažkada „Lukoil“ pirko, dabar parduoda. Dabar kompanija tiesiog optimizuoja savo aktyvus. Čia gal sutapimas, nes „Lukoil“ nėra politinė organizacija“, - sakė I.Paleičikas.

Jis patikino, jog lietuviai dėl to neturėtų nerimauti, mat „Lukoil Baltija“ yra stipri, penkiose valstybėse degalinių tinklus valdanti bendrovė.

„Tokių gandų aš negirdėjau ir manau tokių nebus. Nes per 5 valstybes mes dirbame su pelnu, nedideliu, bet pelnu“- teigė I.Paleičikas.

Kadangi „Lukoil Baltija“ yra rusiško kapitalo įmonė jau spėjo pasklisti gandai, jog pirkdamas degalus iš šio tinklo degalinių – finansuojamas karas. Tačiau I.Paleičikas sako, jog tai yra nesąmonė.

„Tikrai jokio karo mes nefinansuojame. Ir klientų dėl to tikrai nesumažėjo“, - patikino jis.

Tad vartotojų ar net valstybės boikoto ar draudimų, bendrovės Baltijos šalyse vadovas sako nesibaiminantis.

„Galima viską uždrausti, jeigu taip atsitiktų „Lukoil“ viską parduotų ir išeitų iš Lietuvos rinkos. Nes ji yra labai maža, kad „Lukoil“ net nepajus. Čia mes tik patys save gąsdiname, nes problema bus ne kompanijai, o žmonėms, kurie neteks darbo“, - kalbėjo I.Paleičikas.   

„Lukoil Baltija“ vadovas „Žinių radiją“ patikino, jog bijoti reikia ne „Lukoil“ išėjimo iš rinkos, o „Orlen“ uždarymo Lietuvoje.

„Tos gamyklos likimas nelengvas. Europoje yra apie 120-150 mln. tonų perdirbimo pajėgumų per daug, kadangi suvartojimas sumažėjo. Todėl tokie kaip Mažeikiai turi būti uždaryti. O uždaryti turi būti tie, kurie neturi savo naftos. Likimas sakyčiau liūdnas. Mums aišku būtų žymiai lengviau, kad jie neužsidarytų“, - linkėjo I.Paleičikas.