Beveik 40 metų gyvuojančiam „Teleperformance“ tinklui priklauso 270 paslaugų centrų 62-ose valstybėse visame pasaulyje. Šiuo metu kompanijoje dirba daugiau nei 182 tūkst. darbuotojų, 75 kalbomis teikiančių paslaugas 170 rinkų.

Pasak pranešimo, Lietuvos „Teleperformance“ padalinys įsikurs Vilniuje ir bus skirtas darbui su Baltijos valstybių, Norvegijos, Suomijos, Švedijos, Danijos, Vokietijos, Lenkijos ir Rusijos rinkoms. Kompanija skelbia jau ieškanti darbuotojų, galinčių kalbėti šių šalių kalbomis. Iki šių metų pabaigos planuojama įdarbinti daugiau nei 50 tokių specialistų. 2016 m. planuojama tolimesnė plėtra.

„Teleperformance“ padalinių Lietuvoje ir Šveicarijoje vadovo Emmanuelio Ploviero teigimu, kompanija šalyje ieško motyvuotų darbuotojų, kuriems įdomus klientų aptarnavimo sektorius ir kurie ieško gerų karjeros galimybių, bei nori dirbti aplinkoje, skatinančioje ir toliau tobulėti.

„Atidžiai analizavome keletą valstybių. Lietuva atkreipė mūsų dėmesį savo talentais, puikiai kalbančiais bent viena užsienio kalba, bei gerai išvystyta telefonijos ir ryšių infrastruktūra,“– pranešime teigia E. Plovieras.

Jo teigimu, „Teleperformance“ viduje taip pat vykdomos dvi specialios mokymo programos. Pirmoji skirta personalizuotam ateities lyderių ruošimui, užtikrinant, jog visos komandos vadovaujasi tomis pačiomis vertybėmis ir puikiai supranta bendrą kompanijos kultūrą. Antrosios tikslas – ugdyti darbuotojų lyderystės įgūdžius, taip padedant jiems tobulėti ir kilti karjeros laiptais kompanijos viduje.

Ūkio ministro E.Gusto teigimu, „Teleperformance“ yra didžiausia pasaulyje klientų aptarnavimo paslaugas teikiančių kompanijų.

„Teleperformance“ planuoja skirti labai didelį dėmesį savo darbuotojų ugdymui ir jų kilimui karjeros laiptais kompanijos viduje, todėl ambicingiems, keliomis kalbomis kalbantiems jauniems lietuviams darbas „Teleperformance“ gali atverti plačias karjeros galimybes tarptautinėse rinkose“, – kompanijos padalinio startą Lietuvoje pranešime komentuoja „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.

Jo teigimu, daugelyje iš 62 valstybių, kur įsikūrę kompanijos centrai, „Teleperformance“ vertinama kaip vienas iš geidžiamiausių darbdavių.

Pranešime nurodoma, kad „Teleperformance“ yra pasaulinė klientų aptarnavimo lyderė, teikianti klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, kredito kontrolės ir kitas paslaugas daugiau nei 750 įvairių sektorių kompanijų daugiau nei 160 rinkų. Kompanijos tinklą sudaro 270 paslaugų centrų su 135 tūkst. kompiuterizuotų darbo stočių. 2014 m. „Teleperformance“ konsoliduotas pelnas sudarė 2,758 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (382)