Didžiausios alaus daryklos pasirašė atnaujintą Lietuvos aludarių garbės kodeksą nusprendusios, kad aludario garbės neteršia ir 9,5 proc. stiprumo alus. Anksčiau kodeksą pasirašę aludariai buvo įsipareigoję negaminti stipresnio nei 8 proc. alaus.
„Kartelę pakėlėme dėl mažųjų gamintojų, norime, kad ir jie prisijungtų prie garbės kodekso”, - aiškina Saulius Galadauskas, Lietuvos aludarių gildijos vadovas.
Tačiau kodekso punktai, kur kalbama apie reklamą, tapo griežtesni: sutarta, kad kodeksą pasirašiusios įmonės savo reklama nesitaikys į jaunus žmones, iki 25 m. (anksčiau buvo iki 21 m.).
„Lietuvos aludarių gildiją“ įsteigė bendrovės „Gubernija“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Ragutis“, „Rinkuškiai“ ir „Švyturys-Utenos alus“.