Dalyviai klausėsi profesionalių lektorių pranešimų ir dalyvavo pirmą kartą surengtuose mokymų moduliuose.
Kitoks formatas
Jauno verslo forumas #LAUNCH organizuojamas jau antrus metus, tačiau susidomėjimas šiuo renginiu nuolat auga.
Žmonės, pradedantys kurti nuosavą verslą ar tik svarstantys apie jį, neretai susiduria su įvairiomis problemomis, klausimais, kurie patyrusiam specialistui galėtų pasirodyti visai nereikšmingi, bet startuojančiam žmogui jie sudėtingi.
Anot renginio organizatorių, bendraujant su verslo atstovais, ilgainiui pastebėta, kad pradedantiesiems verslininkams reikia ne vien gražių prezentacijų, bet ir realios naudos, todėl šių metų #LAUNCH labiausiai orientavosi į praktinių žinių suteikimą.
„Mes, būdami jauno verslo žinių skleidimo lyderiai, siekiame naujausių verslo trendų ir savo renginiuose. „BZN start“ veikloje pastebėjome, kad žmonėms dabar reikia ne tik pranešimų, bet ir realios naudos, todėl šių metų #LAUNCH pasiūlėme net aštuonis mokymų modulius, kurie pasiteisino taip stipriai, kad teko įterpti papildomą laiką jiems pakartoti.
Mes suprantame, kad žmonės, rinkdamiesi konferenciją, nori mokėti už vertę ir žinias, kurias paskui galės panaudoti“, – teigia „BZN start“ įkūrėja Živilė Baubonienė.
Verslo profesionalai
Pagrindinė renginio dalis suskaidyta į keturias sesijas, kuriose aptariamos jauno verslo įžvalgos, vartotojų pritraukimas, verslo žinomumas ir plėtra, verslo finansavimo galimybės.
Šiose sesijose pasisakė tokie žinomi verslo ekspertai ir ekonomikos, rinkodaros specialistai kaip: SEB banko vyriausiasis ekonomistas, prezidento patarėjas dr. Gitanas Nausėda, „Nextury Ventures“ „Nextury Ventures“ įkūrėjas Ilja Laurs, „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas, pardavimų guru Darius Čibonis „PRIMUS” advokatų kontoros partnerė Ernesta Žiogienė ir kiti.
Aptardami naujausias verslo tendencijas, viešinimo ir finansavimo galimybes, lektoriai suteikė įkvėpimo apie verslą svarstančiam jaunimui, mat buvo pristatytos „Invegos“ garantijos, palankesnės verslo finansavimo sąlygos.
Kalbėdamas apie verslo kūrimą ir plėtrą, dr. G. Nausėda pabrėžė makroekonomikos rodiklių svarbą ir aptardamas kiekvieną jų atkreipė dėmesį, kad verslui bijoti iš tiesų neverta.
„Ekonomikoje visada yra vadinamasis antro lazdos galo efektas, todėl kiekviena užklupusi krizė vienam verslui gali būti itin bloga, o kitam naudinga. Pavyzdžiui, jeigu krinta naftos kainos, ko gero, didžioji dalis verslų džiaugiasi, nes mažėja patiriamos išlaidos, tačiau vargu ar ilgai džiaugsis tie verslininkai, kurie veža savo produkciją į OPEC valstybes, tuo laikotarpiu patiriančias naftos, o kartu ir visos ekonomikos krizę“, – vaizdžiai paaiškino dr. G. Nausėda.
Ypač sėkmingi mokymai
Pirmą kartą renginyje suorganizuoti aštuoni skirtingi mokymų moduliai, kuriuose analizuotos „Amazon“, „Facebook“, e. parduotuvių, eksporto, „Google“, „Etsy“, minios finansavimo ir mokesčių tematikos.
Didžiausio susidomėjimo sulaukė šiuo metu populiarių platformų mokymai, tokių kaip „Facebook”, „Google”, „E- parduotuvė” ar minios finansavimas, todėl teko surengti jų pakartojimą. Visi dalyvavusieji mokymuose gavo ir specialius pažymėjimus. Mokymus vedę lektoriai dar ilgai negalėjo palikti renginio auditorijų, nes po mokymų modulių prie kiekvieno jų nusidriekė eilė dalyvių, norinčių pasikonsultuoti asmeninio verslo klausimais.
Kupinas dinamikos
Jauno verslo forumas – ypač dinamiškas renginys. Padalijus pranešimus ir mokymus skirtingose Socialinių mokslų kolegijos erdvėse, dalyviai galėjo pasirinkti, kur dalyvauti, koks pranešimas ir mokymų modulis jiems bus naudingiausias, todėl užsisėdėti vietoje jauniesiems verslininkams neteko.
Be to, viso renginio metu buvo galima išbandyti interaktyvias pramogas, o rimtus klausimus aptarti su SEB banko (galimybė pasitikrinti savo verslo idėją, „Invegos“ (verslo finansavimo klausimais), „KM Consulting” (mokesčių klasuimais), „Primus” (teisiniais klausimais), „Raibec” (skaitmeninės rinkodaros klausimais) specialistais.
Konferencijos poilsio zonoje dalyvius džiugino įvairios pramogos. Renginio kulminacija tapo perspektyvaus mago Justino Malinausko (nuotr. dešinėje) pasirodymas „Trust me – I am a magician“. Savo triukais žiūrovus nustebinęs magas padėjo iš visų dalyvių išsiaiškinti ir tris laimėtojus, kuriems atiteko lietuvių startuolių sukurti miesto paspirtukai „Pigeon“.
Prie didžiausio jauno verslo forumo #LAUNCH 2017 įgyvendinimo prisideda ištikimi projekto draugai: SEB bankas, „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), advokatų kontora PRIMUS, skaitmeninės rinkodaros agentūra RAIBEC, interaktyvios reklamos agentūra „Impartner”, buhalterinių paslaugų įmonė „KM Consulting“, Socialinių mokslų kolegija ir projekto informacinis draugas – skaitomiausias naujienų portalas DELFI.