Nurodoma, kad bendrovė iš Lietuvos yra pirmasis Europos e. komercijos startuolis, įžengęs į Iraną po sankcijų atšaukimo.

„Panaikinus tarptautines sankcijas, daug Vakarų kompanijų atkreipė dėmesį į Iraną, tačiau žinojome, kad dar nedaugelis investuotojų ryžtasi investuoti šioje šalyje. Esame pirmasis e. komercijos startuolis Lietuvoje, priėmęs sprendimą plėstis Irane. Pasirinkome Teheraną, kurioje gyventojų perkamoji galia yra nemaža, aukšta restoranų kultūra bei didžiulis jų kiekis“, – pranešime spaudai teigė „Foodout.lt“ direktorius Aleksejus Kovaliovas.

Pasak pranešimo, Teherane „Foodout.lt“ veiks kartu su Irano e. komercijos bendrove „Netbarg.com“. „Foodout.lt“ pasiūlys Lietuvoje ir Latvijoje pasiteisinusius technologinius restoranų maisto pristatymo sprendimus, verslo valdymo procesus bei standartus. „Netbarg.com“ bus atsakingi už verslo Irane vystymą, rinkodarą, klientų aptarnavimą. Bendrą įmonę planuojama atidaryti per artimiausią pusmetį. Naujoji įmonė veiks su „Foodout.lt“ prekės ženklu.

Pasak A. Kovaliovo, potencialaus partnerio buvo ieškota atsakingai – buvo keliami reikalavimai turėti didelę veiklos patirtį, gerai žinoti vietos vartotojų įpročius ir išmanyti elektroninės prekybos specifiką. „Netbarg.com“ valdo vieną didžiausių Irano e. komercijos portalų, o įmonei vadovauja vakarietiškos verslo patirties turintys iraniečiai.

Interneto parduotuvė „Foodout.lt“, veikianti Lietuvoje ir Latvijoje, šiuo metu pristato maistą iš daugiau nei 140 restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Rygoje. Planuojama, kad 2015 m. „Foodout.lt“ apyvarta Lietuvoje ir Latvijoje sieks 4 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)