Prieš porą savaičių du mažus vaikus auginančiai Alminai mobiliuoju telefonu paskambino nepažįstama mergina. Esą ji skambina iš įmonės, tiriančios geriamąjį vandenį.

Kokios? Praleidusi šį klausimą pro ausis mergina pasisiūlė Alminos namuose nemokamai ištirti vandenį. Almina neskubėjo nutraukti pašnekesio. Atrodė, jei jau žmogus kreipiasi vardu, galbūt ir yra kurio nors iš draugų pažįstamas. Vėliau paaiškėjo, kad nei Alminos draugai, nei artimieji jos telefono numeriu nesišvaistė.

Laimei, pažadėjusi kitą rytą priimti vandens tyrėją Almina turėjo laiko atsikvošėti. Todėl kitą dieną ne ji pati, bet jos vyras atsišaukė į nepažįstamosios skambutį.

„Nepakliūkite į pinkles. Į mūsų namus įsiprašė vandens filtrais prekiaujančios įmonės konsultantė ir vos ne nuo slenksčio pradėjo aiškinti, koks netikęs mūsų būste geriamasis vanduo”, – pasakojo viena vilniečių šeima. Tik tuomet, kai filtras atsidūrė jų namuose, jie apsižiūrėjo, kad analogiškų gaminių galima įsigyti triskart pigiau. O palūkanos buvo kompensuojamos 50 litų vertės kuponais, kuriais galima atsiskaityti už dalį tos pačios įmonės paslaugų.

Kas pusmetį iš įmonės vilniečiams dabar tenka pirkti ir paslaugą – filtro patikrinimą ir naujas jo kasetes, o tai iš kišenės ištraukia po 200–250 litų. Tokio serviso atsisakius nutrūksta ir filtro garantija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)